ByteDance je potrošio 7 miliona dolara na lobiranje i reklame za borbu protiv zabrane TikTok-a u SAD

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Apr.2024, 16:51

ByteDance je potrošio 7 miliona dolara na lobiranje i reklame za borbu protiv zabrane TikTok-a u SAD

Samo ByteDance je potrošio rekordnih 2,68 miliona dolara na interne TikTok lobiste da ciljaju Kongres i savezne zvaničnike u prva tri meseca ove godine, prema novim izveštajima o lobiranju. TikTok je ove godine potrošio više od 4,5 miliona dolara na televizijsku i digitalnu reklamnu kampanju protiv zakona koji bi mogli da zabrane aplikaciju, prema podacima AdImpacta.

Ovi troškovi odražavaju rad koji radimo na edukaciji donosilaca odluka o tome kako bi zakon mogao da utiče >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << na našu zajednicu od 170 miliona američkih korisnika“, rekao je portparol TikToka o potrošnji.

Otkrića pokazuju kako su zvaničnici TikToka lobirali u Kongresu i izvršnoj kancelariji predsednika Džoa Bajdena u poslednjem kvartalu. Izvršna kancelarija predsednika uključuje Savet za nacionalnu bezbednost, Kancelariju za upravljanje i budžet i Kancelariju američkog trgovinskog predstavnika, između ostalih odeljenja.

Zabrana TikToka prošla je Kongres, zakon će biti sutra na stolu Džoa Bajdena.

Nedavna potrošnja na interno lobiranje ne uzima u obzir druga plaćanja spoljnim konsultantima. Veteran lobista David Urban dobio je 80.000 dolara u prošlom tromesečju od strane ByteDancea kako bi pokušao da utiče na Kongres na njihov zakon o martu usmeren na tehnološku kompaniju, prema izveštaju o otkrivanju podataka.

To je najviše što je Urbanovoj kompaniji, LGL Advisors, platio ByteDance u određenom tromesečju, prema saveznim podacima o lobiranju.

Urban nije odgovorio na zahtev za komentar. Portparol Bele kuće nije odgovorio na imejl u kome je tražio komentar.

Od 1. januara, TikTok je potrošio preko 400.000 dolara na spoljne lobističke firme u Vašingtonu.

Izvor: SEEbiz

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.