
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Apr.2024, 16:51
ByteDance je potrošio 7 miliona dolara na lobiranje i reklame za borbu protiv zabrane TikTok-a u SAD
Samo ByteDance je potrošio rekordnih 2,68 miliona dolara na interne TikTok lobiste da ciljaju Kongres i savezne zvaničnike u prva tri meseca ove godine, prema novim izveštajima o lobiranju. TikTok je ove godine potrošio više od 4,5 miliona dolara na televizijsku i digitalnu reklamnu kampanju protiv zakona koji bi mogli da zabrane aplikaciju, prema podacima AdImpacta.
„Ovi troškovi odražavaju rad koji radimo na edukaciji donosilaca odluka o tome kako bi zakon mogao da utiče >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << na našu zajednicu od 170 miliona američkih korisnika“, rekao je portparol TikToka o potrošnji.
Otkrića pokazuju kako su zvaničnici TikToka lobirali u Kongresu i izvršnoj kancelariji predsednika Džoa Bajdena u poslednjem kvartalu. Izvršna kancelarija predsednika uključuje Savet za nacionalnu bezbednost, Kancelariju za upravljanje i budžet i Kancelariju američkog trgovinskog predstavnika, između ostalih odeljenja.
Zabrana TikToka prošla je Kongres, zakon će biti sutra na stolu Džoa Bajdena.
Nedavna potrošnja na interno lobiranje ne uzima u obzir druga plaćanja spoljnim konsultantima. Veteran lobista David Urban dobio je 80.000 dolara u prošlom tromesečju od strane ByteDancea kako bi pokušao da utiče na Kongres na njihov zakon o martu usmeren na tehnološku kompaniju, prema izveštaju o otkrivanju podataka.
To je najviše što je Urbanovoj kompaniji, LGL Advisors, platio ByteDance u određenom tromesečju, prema saveznim podacima o lobiranju.
Urban nije odgovorio na zahtev za komentar. Portparol Bele kuće nije odgovorio na imejl u kome je tražio komentar.
Od 1. januara, TikTok je potrošio preko 400.000 dolara na spoljne lobističke firme u Vašingtonu.
Izvor: SEEbiz
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...