Laško Union predstavio novi vizuelni identitet

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 31.Jul.2023, 12:44

Laško Union predstavio novi vizuelni identitet

Proces redizajniranja korporativnog identiteta trajao je tri godine i deo je šire strategije koja ima za cilj da ujedini brendove Heineken i Laško pod jedan imidž.   Čak i posle sedam godina, otkako je naš vlasnik kompanija Heineken i obe pivare posluju kao jedna kompanija, često se čini da mi kao zaposleni živimo između dve […] The post Laško Union predstavio novi vizuelni identitet appeared first on Advertiser Serbia.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.