Kompanije i sportski timovi trpe bojkot zbog podrške LGBTQ pravima

Izvor: VOA, 17.Jun.2023, 16:11

Kompanije i sportski timovi trpe bojkot zbog podrške LGBTQ pravima

Bejzbol tim Los Anđeles Dodžersi, popularni lanac Target, proizvodjač piva Bad Lajt – u poslednjih mesec dana svi su doživeli bojkot od strane svojih potrošača i gledalaca zbog marketinga koji je namenjen LGBTQ populaciji. Više od 40 godina, grupa dreg kraljica nazvana “Sestre večite indulgencije” pojavljuje se u kostimima kaluđerica da bi podržala prava LGBTQ osoba I prikupila novac za borbu protiv HIV-a i slične ciljeve. Kada je bejzbol tim Los Anđeles Dožers objavio da će ta grupa ovog meseca dobiti njihovu nagradu Heroja lokalne zajednice, neki članovi zajednice, kao što je Dajana Ajga, su se usprotivili tome. Ajga, koja živi u Los Anđelesu i učestvovala je na takozvanom “mitingu slobode” u znak podrške Donaldu Trampu na Beverli Hilsu, kaže da se nastup “sestara” ne bi dopao fanovima. “Ako zagovarate dreg kraljice kao Dodžersi, nanosite štetu svom timu jer većina ljudi koja gleda utakmice Dodžersa ne želi da vidi dreg kraljice.” Senator sa Floride Marko Rubio, republikanac, pisao je američkoj profesionalnoj bejzbol ligi, postavljajući pitanje da li je sport inkluzivan i u odnosu na hrišćane. Dodžersi su otkazali nagradu, ali su onda istrpeli snažne kritike LGBTQ zajednice i odlučili da ipak sprovedu prvobitni plan. “Rado ćemo primiti nagradu. Što se nas tiče, poenta nije u nagradi. Za nas to nije motivacija. To radimo zato što volimo, ja prosto volim ovu šminku, mislim da izgledam divno. Ali takođe volimo da koristimo dreg da bismo pomagale ljudima”, kaže dreg kraljica Sestra Juniti. Jun je u Americi “mesec ponosa” a dok korporacije razmatraju rizik od plasiranja robe sa LBGTQ temom, stanovnik Los Anđelesa Greg Donovan kaže da kompanije treba da se drže dalje od politike. “Ne želim da se politika ili nečiji stavovi mešaju sa hranom koju jedem ili pivom koje pijem.” U aprilu, transrodna influenserka Dilan Malvejni promovisala je glavnu američku pivaru na društvenim mrežama. “Ovog meseca slavim 365. dan od kako sam žena, a Bad Lajt mi je poslao najbolji mogući poklon, limenku sa mojim likom.” Šiva Bageri, organizatorka Mitinga slobode na Beverli Hilsu, kaže da je to vređa. “Tako omalovažavate žene. Posebno u slučaju Dilan Malvejni – kada kaže –“to je prvi dan da sam žensko.” Da li mi tako govorimo? Ma hajde, predstavlja žene u baš lošem svetlu." Mušterije su bojkotovale Bad Lajt, a prodaja je opala skoro 30%, prema podacima publikacije Beer Business Daily. Profesorka marketinga Džoana Švarc kaže da uticaj tog bojkota možda neće dugo trajati. “Kada krenete da terate ljude da bojkotuju pivo, to možda nisu ljudi koji imaju posebno jaka osećanja o tome. A čak i da ih imaju, jedna od stvari koja se dogodila je da je Bad Lajt postao popularan ne samo među ljudima koji su LGBT, već i njihovim prijateljima i saveznicima.” Lanac Target više od deset godina prodaje robu posebno rađenu za mesec ponosa, ali sada mora da povučen neke article zbog žalbi mušterija da prodaje deci robu sa LGBTQ temom.  
Pogledaj vesti o: Pivo

Nastavak na VOA...






Povezane vesti

Kompanije trpe bojkot zbog marketinga za LGBTQ potrošače

Izvor: VOA, 17.Jun.2023

Bejzbol tim Los Anđeles Dodžersi, popularni lanac Target, proizvodjač piva Bad Lajt – u poslednjih mesec dana svi su doživeli bojkot od strane svojih potrošača i gledalaca zbog marketinga koji je namenjen LGBTQ populaciji.

Nastavak na VOA...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta VOA. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta VOA. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.