Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Mar.2021, 14:25

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Ostani u svojoj gajbi“ za KARLOVAČKO PIVO

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2020] BRUKETA&ŽINIĆ&GREY: „Ostani u svojoj gajbi“ za KARLOVAČKO PIVO

Tokom narednih nekoliko sedmica predstavićemo istaknute projekte komunikacijske/kreativne industrije. Na ovaj način želimo da široj publici predstavimo ovu vrstu projekata na celovit način, koji podrazumeva ne samo vizuelne i audio produkte, već i bitne podatke i informacije o samom projektu. Ovoga puta čast je pripala agenciji Bruketa&Žinić&Grey i projektu „Ostani u svojoj gajbi“ za Karlovačko pivo, Heineken Hrvatska…Priredila >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Snežana Milić

IDEJA I NJENI EFEKTI. Svet je zadesila pandemija i karantin te smo se preko noći našli u izolaciji, prestali da idemo u kancelarju, da se družimo sa prijateljima i izlazimo u omiljeni kafić. Većina brendova je u martu 2020. zaustavila komunikaciju smišljajući najbolji način kako da se prilagodi novoj situaciji.

Međutim, to nije važilo i za Karlovačko. Brend je odlučio da pomogne i među prvima u Hrvatskoj medijski prostor iskoristio za informisanje ljudi o važnosti ostajanja kod kuće.

.

Nakon što je godinu ranije lansirana uspešna platforma “Među svojima”, koja proizlazi iz važnosti osećanja pripadnosti, razumevanja i tolerancije, Karlovačko pivo je u saradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey lansiralo adaptaciju spota kojim ljudima poručuju da smanje fizičke kontakte i ostanu u svojoj gajbi – Među svojima.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Kampanja je bila prisutna na društvenim mrežama i na televiziji. Kako su društvene mreže u tom trenutku postale zamena za stvarni život, video je premijerno prikazan na Facebook stranici. Rezultat je nadmašio sva očekivanja, te je već u prvih 48 sati ostvareno više od 1,5 miliona pregleda na svim digitalnim kanalima, 550 deljenja i preko 20.000 reakcija.

.

PROJEKTNI TIM.

HEINEKEN Hrvatska

Filip Rabuzin (direktor marketinga),

Nina Gračanin Frković (rukovodilac robne marke),

Ivan Jonjić (mlađi rukovodilac robne marke)

Bruketa&Žinić&Grey

Siniša Waldinger i Ivo Payer (kreativni direktori),

Valentina Bugarin (direktorica projekta),

Iva Bolta (direktorica digitalne strategije i kreative),

Ivana Momčilović (art direktorica),

Vanja Činić (senior copywriter),

Ana Krstić (izvršni rukovodilac projekta),

Elia Vucelić (specijalista digitalnog marketinga),

Matej Vučković (dizajner),

Rebeka Gašpar Curman (junior digital media performance specijalista)

Bunker

Kras Gancev
(producent)

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Bruketa&Žinić&Grey

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.