[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2018] DEGORDIAN: „Što bi dao“ za OŽUJSKO PIVO (Zagrebačka pivovara)

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Maj.2019, 13:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2018] DEGORDIAN: „Što bi dao“ za OŽUJSKO PIVO (Zagrebačka pivovara)

IDEJA I NJENI EFEKTI. BRIF: 20 godina od sponzorstva i najvećeg uspeha u fudbalu, Ožujsko pivo je zamolilo agenciju Degordian da osmisli kampanju s kojom će probuditi veru i strast u reprezentaciju…Da osmisli način na koji se može dati lični doprinos u celoj priči.

REŠENJE: Na koji način povezati navijače i igrače? Agencija je želela da pokaže da i dalje ima puno ljudi koji, poput >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Žuje, bezuslovno podržavaju reprezentaciju. Ipak, tu bezuslovnu ljubav je jako teško racionalizovati, zato su tražili neki drugi način da navijači pokažu koliko im je stalo. Tim Degordiana je od fanova tražio odgovor na pitanje koje su i sami sebi više puta postavljali – Šta bi dao da Hrvatska pobedi?

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. REALIZACIJA: Početkom 5. meseca agencija Degordian je objavila video s obećanjima ambasadora (Zlatko Dalić, Rene Bitorajac, Ivan Šarić, Robert Knjaz, Ćiro Blažević i Slavko Goluža). Na taj način su stvorili, a potom konkretizovali interes koristeći objave i oglašavanje na društvenim mrežama i objavama u medijima. Centralno mesto kampanje je bio stobidao.com web na kojem su fanovi mogli da pošalju svoju prijavu. Slikom i tekstom su rekli čega su spremni da se odreknu za uspeh reprezentacije. Kako njihove reči ne bi ostale mrtvo slovo na ekranu, od najboljih 100 prijava Degordian je napravio posebno dizajniranu knjigu koju je predao reprezentaciji na ispraćaju u Rusiju.

REZULTATI:

Impresije: 8,634,457

Doseg: 3,828,588

Pregledi videa: 710,000

Prosečno zadržavanje na webu: 2,5 min.

Brojne medijske objave

Najvažnije od svega, knjiga je došla do igrača, a kažu da i najmanji izvor motivacije može učiniti razliku.

PROJEKTNI TIM.

Kreativna strategija Matej Brnardić

Kreator video sadržaja Ivan Radović

Menadžer društvenih mreža Lucija Potočnik

Vođa projekta Ivana Honomihl

Vođa projekta Kristijan Vukobrat

Dizajner Ana Rumenović

Programer Nino Mihovilić

Programer Igor Bumba

Dizajner Jelena Cestarić Andrašević

Kreativni tekst Dorian Derežić

Akanunt Marko Mikeš

Direktor za sadržaj i kreativnu strategiju Ivan Tušek

Direktor projekta Boris Zatezalo

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Degordian

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.