Heineken slavi dosetljivost tokom lokdauna

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Apr.2021, 16:50

Heineken slavi dosetljivost tokom lokdauna

Najnoviji oglas je deo #SocialiseResponsibly kampanje.

Reklamu „We’ll Meet Again“ koju je kreirala agencija Publicis Italy objavljena je 19. aprila, skoro godinu dana nakon što je holandska pivara započela kampanju #SocialiseResponsibly „Ode to Close“ koja se fokusirala na odgovore potrošača na pandemiju.

Video „We’ll Meet Again“ slavi inventivne mere koje ljudi preduzimaju da bi bili bezbedni dok razmišljaju o životu van svojih domova.
Pogledaj vesti o: Pivo

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.