Zahuktala se borba divova za brendove

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Apr.2014, 11:20   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zahuktala se borba divova za brendove

ADVERTISER-SERBIA.COM / Moćni brendovi - Motorola, Nokia, Kodak, Blackberry su pali uglavnom ne zato što iskusni menadžeri nisu znali da upravljaju imovinom, nego zato što nisu znali da komuniciraju >>>(Ključne reči: Saša Blažeković; brands; brendovi; onlajn oglašavanje; reklamiranje; advertising; advertajzing; online marketing; marketinške komunikacije)
Pogledaj vesti o: Nokia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

5 psiholoških trikova u reklamama za koje niste svesni da deluju na vas

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Apr.2014, 10:47

ADVERTISER-SERBIA.COM / Oglašivači često isprobavaju brojne trikove kako bi privukli pažnju kupaca, ali neke taktike koje utiču na našu psihu su konstantne >>>(Ključne reči: reklama; reklame; reklamiranje; oglašavanje; marketing; advertising; advertajzing)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.