Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Apr.2014, 11:20 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Zahuktala se borba divova za brendove
ADVERTISER-SERBIA.COM / Moćni brendovi - Motorola, Nokia, Kodak, Blackberry su pali uglavnom ne zato što iskusni menadžeri nisu znali da upravljaju imovinom, nego zato što nisu znali da komuniciraju >>>(Ključne reči: Saša Blažeković; brands; brendovi; onlajn oglašavanje; reklamiranje; advertising; advertajzing; online marketing; marketinške komunikacije)
Pogledaj vesti o: Nokia
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
5 psiholoških trikova u reklamama za koje niste svesni da deluju na vas
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Apr.2014, 10:47
ADVERTISER-SERBIA.COM / Oglašivači često isprobavaju brojne trikove kako bi privukli pažnju kupaca, ali neke taktike koje utiču na našu psihu su konstantne >>>(Ključne reči: reklama; reklame; reklamiranje; oglašavanje; marketing; advertising; advertajzing)