Heinz lansirao „krvavi“ kečap u susret Noći veštica

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Okt.2022, 10:33

Heinz lansirao „krvavi“ kečap u susret Noći veštica

Pored novog naziva (Tomato Blood umesto Tomato Ketchup), pakovanje takođe sadrži ilustracije koje podsećaju na krv.

Kampanju je predstavio Toby, 280-godišnji vampir, koji je pozvao svoje sunarodnike da poštede ljude ove godine i umesto toga probaju Tomato Blood.

Bez obzira na to da li kaplje na tanjir ili se koristi kao sablasni dodatak, Heinz godinama pomaže ljudima da stvaraju uspomene, a ovaj Noć veštica nije izuzetak. Limitirana serija kečapa Tomato Blood sadrži >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kultne sastojke koje ljudi poznaju i vole, ali u dizajnu koji čak i vampiri mogu ceniti, dodala je Alyssa Cicero, brend menadžerka za Heinz.

Kečap je dostupan kupcima širom Sjedinjenih država u okviru ograničene serije.

Izvor: InStore
Pogledaj vesti o: Noć veštica

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.