Kaspersky: Šta su deca pretraživala i gledala na mreži ove godine

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Jun.2025, 14:21

Kaspersky: Šta su deca pretraživala i gledala na mreži ove godine

Analiza koja obuhvata period od maja 2024. do aprila 2025. godine otkriva sve veće interesovanje za četbotove zasnovane na veštačkoj inteligenciji, viralni porast italijanskih „brejnrot“ (brainrot) mimova poput „tralalero tralala“, kao i sve veću pažnju posvećenu igrici Sprunki — ritmičkoj igri koja kombinuje muziku i pokret. YouTube ostaje najpopularnija aplikacija među decom na globalnom nivou, dok je WhatsApp prestigao TikTok i zauzeo drugo mesto. Saznajte više u kompletnom izveštaju.
U današnjem svetu gde je sve međusobno povezano, deca koriste digitalnu tehnologiju više nego ikada ranije. Najnovija istraživanja pokazuju da deca uzrasta od 8 do 10 godina u proseku provode šest sati dnevno...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.