
Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 25.Mar.2025, 11:32
Banke najčešći mamac fišinga
Tokom 2024. godine, onlajn prevaranti su nastavili da mame korisnike na tzv. fišing prevarantske stranice koje oponašaju veb-sajtove popularnih brendova i finansijskih organizacija, a banke su bile najčešći mamac koji je bio zaslužan za 42,6 odsto fišing pokušaja u oblasti finansija, objavila je kompanija Kasperski.
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.