Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Okt.2025, 16:11

86% korisnika koji koriste veštačku inteligenciju za planiranje putovanja zabrinuti su u vezi bezbednosti podataka

Istraživački centar kompanije Kaspersky otkrio je šta motiviše aktivne korisnike AI tehnologija da chatbotovima i alatima zasnovanim na veštačkoj inteligenciji poveravaju važan zadatak planiranja putovanja, kao i kako oni procenjuju bezbednost takvih usluga*.
Glavni motiv za korišćenje AI-a u planiranju putovanja ušteda vremena i pojednostavljivanje priprema, ističe 73% ispitanika u istraživanju. Drugi važni benefiti, koje navodi 65% učesnika, uključuju pronalaženje informacija o glavnim atrakcijama odredišta i personalizovane preporuke prilagođene individualnim preferencijama. Pored toga, 63% koristi AI da pronađe najpovoljnije ponude, dok 61% poverava...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.