Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Maj.2020, 10:25
YouTube se sada više gleda na televizorima i u društvu
Iz YouTube-a su proteklih meseci primetili značajan porast vremena koje ljudi provode gledajući sadržaje s njihovog servisa na svojim televizorima. Kako se, naravno zbog pandemije, sve više vremena provodi u kući, tako se i navike gledalaca menjaju. Statistike gledanosti pokazuju da se sve više ljudi odlučuje na strimovanje videa na velikim ekranima pametnih televizora – samo u SAD-u takvih domaćinstava je preko 70 miliona. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<
Youtube je u SAD-u zabeležio i porast vremena provedenog uz njihov sadržaj na televizorima od čak 80% u martu ove godine u poređenju s istim mesecom prošle godine. Globalno se vreme provedeno uz dugometražne filmove na ovoj platformi povećalo za 800%, live sadržaji gledaju se 250% više, dok su TV emisije zabeležile porast gledanosti od 125%.
U SAD-u je najveći porast zabeležila kategorija vesti, uz čije se video sadržaje provodi čak 450% više vremena.
Statistika pokazuje i da gledaoce na YouTube-u sve više interesuje novi sadržaj. Više od 60% registrovanih korisnika u ovom periodu je gledalo video sadržaje koji su postavljeni unazrad manje od sedam dana. Kad je reč o navikama gledalaca, podaci pokazuju da ih sve više provodi veme u društvu gledajući YouTube na TV-u.
U YouTube-u su odlučili i da pokušaju da unovče nove trendove. Svojim oglašivačima su ponudili nove usluge praćenja gledanosti i dosega reklama, specifično za gledaoca koji njihove video sadržaje prate na televizorima. Marketarima će tako biti omogućeno efikasnije plasiranje oglasa i ciljanih kampanja, a otvoriće im se i dodatni kanali i oblici reklamnog prostora dostupni za zakup na velikim ekranima.
Autor: Sandro Vrbanus
Izvor: bug.hr
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...