Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Maj.2015, 09:38 (ažurirano 02.Apr.2020.)
YouTube na KitKat ambalaži
KitKat, Nestlé-ov konditorski brend, ohrabruje potrošače da uzmu „YouTube pauzu“, u najvećem redizajnu ikada
Logo „YouTube pauza“ će zameniti prepoznatljivi KitKat brend na omotima u sklopu kampanje „Slavimo pauzu“, koju je pokrenuo J. Walter Thompson.
Dame Fiona Kendrick, izvršni direktor i predsednik Nestléa u Velikoj Britaniji i Irskoj, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << rekao je: S obzirom na to da KitKat slavi 80. godina i da YouTube puni 10 godina postojanja ove godine, zaista je uzbudljivo podići partnerstvo na novi nivo, sa našim najprepoznatljivijim brendom i sloganom „Uzmi pauzu, uzmi KiKat“.
David Black, generalni direktor brenda i tržišta potrošača u Google UK, je rekao: Sjajno je videti da su KitKat potrošači veliki ljubitelji YouTube stranice i da je smatraju omiljenim izvorom zabave.
„YouTube pauza” je zabavan način da više ljudi komunicira na stranici i da uživa u najboljim snimcima koji su dostupni.
Izvor: InStore
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...