Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Avg.2021, 10:50

Top 5 SRPSKIH Youtuber-a ovog leta

Top 5 SRPSKIH Youtuber-a ovog leta

Da li ih neko može skinuti sa “trona”?

Pre pojave Instagrama i Tik Toka, reč INFLUSENSERI nije ni postojala, a glavne internet zvezde rađale su se upravo na YouTube platformi, od koje je sve počelo.

YOUTUBER je bilo zanimanje kojim su svi želeli da se bave, a naročito mladi koji su na sve načine pokušavali da snime i kreiraju zanimljiv sadržaj ne bi li privukli velike mase fanova i tako postali uticajne internet ličnosti.

Danas, popularizacijom >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Instagrama i Tik Toka, Youtuber-i nisu više jedine zvezde i sada imamo Instagramere i Tik Tokere koji se objedinjenim imenom zovu INFLUENSERI. Međutim, Digital Element je odlučio da se okrene platformi koja je sve pokrenula i osobama koje su „kraljevi“ Youtube-a u Srbiji.

Želeli su da vide ko su najpopularniji Youtuber-i ovog leta, pa su smislili način da to i otkriju.

Međutim, postavlja se pitanje – šta je to što nekog čini popularnim na ovoj platformi? Odgovor je – reakcija njihove publike. Onaj ko ima najviše lajkova i komentara od strane svojih fanova, automatski ima i najveću popularnost, pa je to merilo kojim su se koristili u Digital Element-u i pomoću kojeg su odredili ko su najpopularniji srpski Youtuber-i u prethodna 2 meseca.

Pomoću Ehomera, alatke za prikupljanje podataka agencije Digital Element, uspeli su da izmere ENGAGEMENT popularnih Youtuber-a i da zapravo odrede koji od njih je imao najviše lajkova i komentara od strane publike. Takođe su mogli da odrede i potencijalni Reach, odnosno potencijalni broj ljudi, do kojih sadržaj ovih Youtuber-a može doći, što je i iz drugog ugla pokazalo njihovu snagu na ovoj platformi.

U nastavku sledi lista:

Dejan Dražić je simpatični mladi momak koji ima 1.6 miliona pratilaca i svoju publiku svakodnevno obraduje svojim kreativnim i vrlo raznovrsnim video klipovima. Iako od odabranih Youtuber-a, nema najviše pratilaca, on je u junu i julu ostvario najveći Engagement od 1.5 miliona, što znači da su njegovi klipovi imali najviše reakcija od publike u vidu lajkova i komentara.

Potencijalni Reach ovog momka takođe je ogroman i iznosi 14.6 miliona, što znači da je to moguć broj ljudi koji zapravo mogu videti njegov sadržaj.

Bogdan Ilić već godinama dominira na ovoj platformi i trenutno je srpski Youtube-r sa najvećim brojem pratilaca. Njega prati skoro 2 miliona ljudi koji jedva čekaju da vide njegov zanimljiv sadržaj koji obično pokazuje detalje njegovog luksuznog života. Engagement koji je Baka ostvario ovog leta iznosi 679.000, a potencijalni Reach koji su njegovi klipovi postigli iznosi 10.8 miliona što pokazuje snagu njegovog kanala.

Stefan Vuksanović, poznatiji kao Muđa, godinama je bio najpraćeniji srpski i balkanski Youtube-r. Njega prati 1.88 miliona ljudi i iako ga je Baka Prase prestigao po broju pratilaca, Stefan i dalje ima svoju vernu publiku sa kojom najčešće deli klipove vezane za gejming i gejming opremu.

Engagement koji je Muđa prikupio u tekućim letnjim mesecima inzosi 480.000, dok njegov potencijalniReach iznosi 4.8 miliona.

Nikola Milošević je svoju ljubav prema fudbalu preneo na Youtube i tako došao do publike koja ga svakodnevno prati i uživa u njegovim klipovima koji su zanimljivi, raznovrsni i koji donose osmeh na lice. Trenutno ga prati 1.11 miliona pratilaca koji dovode do toga da njegov Engagement u junu i julu iznosi 354.700, dok potencijalniReach doseže do 4.6 miliona.

Tekst pripremio Digital Element
Pogledaj vesti o: Jutjub

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.