Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Jul.2025, 17:56

Stigla je Raspustolovina 2

Jednog lenjog letnjeg dana, Petar je predložio: „Hajde da kampujemo.“ Nije znao da će ta ideja pokrenuti novu lavinu avantura, misterija i marketinške magije.
Dobro došli u Raspustolovinu 2, nastavak serijala koji je prošlog leta, kroz zajednički projekat Samsung Adriatic i agencije McCann Beograd, članice AMA Group, redefinisao digitalni storytelling i pokazao kako brend može organski da se ugradi u svakodnevicu mladih kao saputnik u avanturi, a ne reklama.
Od YouTube serijala do nagrađivane strategije
Prošlogodišnja kampanja bila je sve osim obične. Umesto reklame imali smo serijal. Umesto...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.