Omiljeni Karleušin brend prikazao decu u sado-mazu stilu: Ona se oglasila, bolje da nije

Izvor: Luftika.rs, 29.Nov.2022, 20:07

Omiljeni Karleušin brend prikazao decu u sado-mazu stilu: Ona se oglasila, bolje da nije

Ogromna prašina podigla se oko svetski poznatog brenda koji je novom kolekcijom sablazio javnost kada su u kampanji pokazali decu i medvediće sa sado-mazo rekvizitima što su mnogi shvatili kao promociju nasilja nad decom.
S obzirom na to da je glavni promoter brenda popularna starleta Kim Kardašijan, ona se odmah našla na udaru javnosti, ali i naša Jelena Karleuša koju su napale žene iz samo jedne države.
Jelena ima dosta odevnih komada ovog španskog brenda zbog čega su je >> Pročitaj celu vest na sajtu Luftika.rs << pojedinci napali, a ona se sada i oglasila.
Bolje da nije.
Printscreen/Instagram/karleusastar – Balensijagom su se posebno našle pogođene ženske osobe iz Bosne. Samo mi one pišu uvrede u dm jer imam Balensijaga stvari. Izgleda da je Balensijaga baš imala uticaj na živote žena u Bosni čim ih je ova situacija ovoliko pogodila. Nisam znala da je ovaj brend ovoliko bitan i zastupljen u Bosni. Šta će sad Bosna bez Balensijage ja ne znam, ali se molim da što pre izađu iz ovog teškog perioda- napisala je Jelena koja pored miliona drugih žena ima odevne komade poznatog brenda koji je napravio propust.
Osude, u ovom slučaju, nije bilo u “saopštenju”.
Osim nje o ovome se oglasila i Kim Kardašijan koja je bila šokirana potezom modne kuće.
– Bila sam tiha poslednjih nekoliko dana, ne zato što nisam bila šokirana i ogorčena nedavnim kampanjama Balenciage, već zato što sam želela priliku da razgovaram sa njihovim timom kako bih lično shvatila kako je to moglo da se desi – počinje izjavu Kim na svojoj Instagram stranici i nastavlja:
– Kao majku četvoro dece, potresle su me uznemirujuće fotografije. Bezbednost dece se mora poštovati i ništa protiv toga ne bi trebalo da ima mesta u našem društvu – tačka.
Kim je nakon direktnog razgovora sa samim dizajnerima rekla da ceni to što su uradili nakon kampanje koja je izazvala buru u javnosti.
– Cenim što je Balensijaga uklonila kampanje i izvinjenje koje su uputili. U razgovoru sa njima, verujem da razumeju ozbiljnost problema i da će preduzeti neophodne mere da se to više nikada ne ponovi – dodala je Kim.
Perfidna i degutantna kampanja modne kuće Balensijaga, deca uz sado-mazo simbole i vinske čaše

Pogledaj vesti o: Jelena Karleuša

Nastavak na Luftika.rs...






Povezane vesti

Tvorci Balenciaga reklame gaje strast ka vezanoj deci i žrtvovanju đavolu (FOTO)

Izvor: Luftika.rs, 29.Nov.2022

Nova, bizarna, pa čak i jeziva kampanja brenda Balenciaga pokrenula je nezadrživu lavinu mržnje, a publika je rešena da ovaj brend uzdrma do temelja.. Ono što je zapravo naljutilo javnost, i to sa pravom, jeste zloupotreba dece na fotografijama, odnosno stavljanje mališana u seksualni kontekst.. Sve...

Nastavak na Luftika.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Luftika.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Luftika.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.