Ikea ima opasan mali trik

Izvor: Domino Magazin, 26.Avg.2014, 10:28   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Ikea ima opasan mali trik

Zbog koga ih toliko volite

Uspeh koji je Ikea postigla uopšte nije slučajan.

Psiholog Adam Ferrier, koji proučava konzumerizam, objašnjava kako Ikea koristi stari psihološki trik zahvaljujući kome i dobija vaše poverenje.

Dakle, psihologija kaže - ako nekome učinite uslugu, ta osoba će vam se više sviđati.

To se događa zbog toga što vaš mozak podsvesno menja >> Pročitaj celu vest na sajtu Domino Magazin << vaše misli i osećanja prema osobi kako bi racionalizovao vaše ponašanje pa na kraju mislite da vam se osoba sigurno sviđa ako ste joj pomogli.

E pa isto se dešava i sa Ikea stvarima koje sami sklapate. A pošto sami to radite i zapravo pomažete, više i volite njihove proizvode.

Stručnjaci sa Harvarda su ovaj trik nazvali “Ikea efekat” i od 2011. se koristi u marketingu.

"Ako imate mali biznis možete izgraditi svoj posao tražeći usluge od klijenata, a oni će vas zbog toga još više voleti", kaže Ferrier.

Nastavak na Domino Magazin...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Domino Magazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Domino Magazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.