U Ljubljani održana promocija slovenačkog izdanja Osnova kakodalogije Ivana Stankovića

Izvor: marketingITD.com, 28.Jan.2014, 12:53   (ažurirano 02.Apr.2020.)

U Ljubljani održana promocija slovenačkog izdanja Osnova kakodalogije Ivana Stankovića

 Pred brojnom publikom u kafiću FNX u Ljubljani, u ponedeljak, 27. januara, Ivan Stanković je predstavio prevod svoje knjige Osnovi kakodalogije na slovenački, pod nazivom Kakologija, Razvoj in propad Saatchi Balkans 1990-2002. Program je vodio Marjan Novak, direktor i glavni i odgovorni urednik Marketing Magazina, a o knjizi je, pored Stankovića, govorio i njegov dugogodišnji prijatelj i saradnik, Branimir Brljkač, suosnivač kompanije >> Pročitaj celu vest na sajtu marketingITD.com << Studio Moderna.

Promociju je najviše obeležio smeh posetilaca uzrokovan prepričavanjem anegdota Ivana Stankovića o terminu CEO i konferenciji posvećenoj njima, te kako je s te konferencije u Beograd doneo termin GRP, te šta znači “ciljna grupa” u Crnoj Gori i kako je prošao sastanak sa vlasnikom TV stanice u Mostaru. O stanju u advertising industriji danas kaže da nema skoro nikakve veze sa onim kako je izgledala u vreme kada je on počeo da se bavi time.
Ivan Stanković, Marjan Novak, Branimir Brkljač

Za Sloveniju ga vezuju lepe uspomene, i naveo je da je najviše toga naučio u agenciji Studio Marketing JWT, iz koje danas dolazi najveći broj ljudi koji se u  Sloveniji bavi marketingom.
“Slovenija je u bivšoj Yu bila začetnik modernog tržišnog komuniciranja” @ivanstank #kakologija
— marketing ITD (@marketingITD) January 27, 2014

“Kada sedneš u pogrešan voz, sve postaje pogrešno.”  
S tim citatom završio je Stanković promociju svoje knjige, koju smo i mi predstavili u našoj Biblioteci, te utiske o izdanju na srpskom možete pročitati u tekstu Osnovi Kakodalogije.  
Fotografije sa promocije možete pogledati na Facebook stranici Marketing magazina:  


Post by Marketing magazin.

Nastavak na marketingITD.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta marketingITD.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta marketingITD.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.