Izvor: RefillBROS.com, 03.Apr.2009, 16:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kodak započeo agresivnu 'Print and Prosper' kampanju

Kompanija Kodak je pokrenula novu kampanju kako bi promovisala svoju liniju all-in-one inkjet štampača. Globalna „Print and Prosper' kampanja izlaže pitanje visokih cena kertridža i navodi potrošače da se prebace na Kodak. Kompanija Kodak je procenila da su potrošači preko potrošili 5 milijardi dolara na ink jet štampanje u 2008 godini, što se temelji na U.S. godišnjem prihodu od kertridža štampača i prosečne uštede na kertridžima korišćenjem Kodak all-in-one štampača u poređenju sa prosečnom cenom ...

Nastavak na RefillBROS.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RefillBROS.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RefillBROS.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.