
Izvor: Tech-Lifestyle.com, 25.Maj.2020, 22:00
Kako su auto kompanije prilagodile svoje marketinške kampanje tokom pandemije
Proleće je po pravilu jedan od najprometnijih perioda u godini za automobilsku industriju, počev od velike aktivnosti na samom tržištu automobila, pa sve do predstavljanja novih modela, inovacija i organizovanja sajmova. Međutim, ove godine automobilska industrija doživljava svoje najgore proleće u poslednjih nekoliko decenija, dok se, kao i ostatak sveta i industrije, bori sa uticajem […]
Nastavak na Tech-Lifestyle.com...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Tech-Lifestyle.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Tech-Lifestyle.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.