Izvor: marketingITD.com, 25.Avg.2014, 12:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Ice Bucket Challenge: Kofa hladne vode u plemenite svrhe

Pre par dana agencija Executive Group nominovala je Leo Burnett, Represent Communications i Homepage za Ice Bucket Challenge. Agencija Homepage je dalje nominovala Netokraciju, Marketing Mrežu i nas. Pošto je marketingITD redakcija poprilično raštrkana, a kako po pravilima imamo 24h  odgovorio sam na #IceBucketChallenge odmah (što bi se reklo „I took one for the team„), ali zbog tehničkih razloga priču i video objavljujemo tek sad.
[youtube]EzXWJiSxnLg[/youtube]Nažalost, >> Pročitaj celu vest na sajtu marketingITD.com << postoji ogroman kriticizam u vezi sa ovim izazovom, i činjenice da je poprimio drugačije dimenzije od kako je dobio globalnu pažnju putem društvenih mreža. Poštujem mišljenje tih ljudi, ali ne mogu nikako da se složim sa tim da je štetno ukoliko ceo svet radi isto ovo i ponavlja ALS ALS ALS.
Ukoliko ova kampanja doprinese tome da se  sredstva za dalja istraživanja prikupe ili da se skrene pažnja na Lou Gehrigovu bolest, smatram da je cilj plemenit. Verovatno je to do mene i činjenice da sam idealista.
Moj prvi susret sa ovom bolešću je bio kada sam se zainteresovao za rad Stephena Hawkinga, koji je oboleo od ALS-a u svojoj 21 godini i kome su rekli da će živeti samo još dve godine. Profesor Hawking danas ima 72 godine, sve zahvaljujući ljudima koje je imao oko sebe i koji su imali ogromno razumevanje.
U produkciji BBC-ja urađen je film „Hawking“ (2004.) koji se bavi isključivo periodom neposredno nakon što je S. Hawking oboleo od ALS bolesti, i preporučujem vam da ga pogledate.
Amiotrofična lateralna skleroza (ALS) za koju ne postoji lek, je vrlo retka i ozbiljna bolest koja utiče na ogroman broj ljudi širom sveta i ima ogromne posledice po živote kako ljudi koji su oboleli tako i njihovih najbližih. Zamolio bih vas da ukoliko ste u mogućnosti uputite donaciju Nacionalnom registru za retke bolesti u vašoj državi, kao što smo mi odabrali, ili nekoj međunarodnoj organizaciji koja se jabi retkim bolestima uopšte, ili posebno ALS-om. Zamolio bih vas takođe da pročitate nešto na ovu temu i da imate razumevanja.
MarketingITD nominuje: PRIME Communications, Spark.Me (Domain.Me) ekipu i Jahače Bradokalipse 
The post Ice Bucket Challenge: Kofa hladne vode u plemenite svrhe appeared first on marketingITD.

Nastavak na marketingITD.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta marketingITD.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta marketingITD.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.