23. SOF: Kreativnost je i dalje efikasna

Izvor: marketingITD.com, 28.Mar.2014, 17:08   (ažurirano 02.Apr.2020.)

23. SOF: Kreativnost je i dalje efikasna

U Portorožu se danas završava Slovenački oglašivački festival – SOF, dvadeset treći po redu, čija je tema bila nove prilike i novi odnosi na oglašivačkom tržištu. Oko 800 učesnika, koliko ih je prema navodima organizatora Slovenačke oglaševalske zbornice u tri dana prisustvovalo konferenciji, imalo je prilike da sluša velika imena oglašivačke industrije, kao što su Lars Samuelsen (UncleGrey), Claudia Navarro (Coca-Cola), dr Christoph Engl (Brand Trust GmbH), Gareth Deere >> Pročitaj celu vest na sajtu marketingITD.com << (Ipsos Dubai) i drugi.
Foto: Bojan Šverko / Marketing Magazin

Kreativnost je majka efikasnosti, zaključak je bio prvog dana SOF-a, koji je izneo Lars Samuelsen, strateški direktor u danskoj oglašivačkoj agenciji UncleGray. U svom predavanju naveo je rezultate istraživanja koji su istraživali oglašivačke radove nagrađena za komunikacijsku efikasnost nagradama Effie, kao i ona nagrađena sa Cannes Lions za kreativnost u oglašavanju. Rezultati nedvosmisleno pokazuju da su nagrađena dela visoko efikasna, i doprinose većoj prodaji, profitu i tržišnom učešću brenda.
Vrhunac drugog dana SOF-a bilo je zasigurno predavanje koje je imao Geoffrey Hantson, izvršni kreativni direktor belgijske agencije Duval Guillaume Modem, koji je posetioce razoružao svojom iskrenošću i neposrednošću, kao i realnim pogledom na oglašavanje i njegovu budućnost.
Hantson ima najmanje pet načela za brendove koje su u obavezi da primenjuju u digitalnom dobu u kojem je jedina valuta koja se računa ona društvena (social currency). To su:
ProvocirajteIznenađujteBudite relevantniBudite kreativniBudite „vau!“Hantson takođe podseća da je viralni život nepredvidiv, ma koliko to oglašivači ne želeli da prihvate:
Ne možete prisiliti ljude da „lajkuju“ vaš sadržaj i da ga dele dalje. Kada jednom postavite video na YouTube, morate pustiti ljude da se odluče šta će uraditi sa njim: ako ih oduševi, deliće ga dalje, a velika je verovatnoća da će ga ignorisati. Ovo ne možete nikako predvideti.
Foto: Mitja Ličar / Marketing Magazin

O tome kako se moć društvenih mreža koristi u kompaniji Coca-Cola pokazala je Claudia Navarro, direktorica marketinških komunikacija za Srednju i Južnu Evropu.
Ako se proizvodi obraćaju našem razumu, brendovi se obraćaju našem srcu.
Za Coca-Colu je rekla da nije proizvod, nego brend, koji se ljudima obraća na čulnom nivou. Priče koje pričaju brendovi moraju biti osnovane na univerzalnoj istini i vrednostima, naglasila je Navarro.
Dvadeset treći SOF se završava danas, podelom nagrada i proglašenjem oglašivača godine, oglašivačke ličnosti, brenda godine i agencije godine 2013.
The post 23. SOF: Kreativnost je i dalje efikasna appeared first on marketingITD.

Nastavak na marketingITD.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta marketingITD.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta marketingITD.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.