Izvor: Soko-zabava.info, 26.Maj.2020, 12:16

Organizacija selidbe kada živiš u Beogradu

Kada živite u velikom gradu onda je organizacija potrebna za svaki dan i bilo šta što želite da radite, posebno kada se dođe do nekih zahtevnijih poslova i potreba. Jedan od zahtevnijih procesa svakako jeste selidba, budući da što je veći grad to je potrebna veća i organizacija oko svega što treba prebaciti i preseliti u neki novi prostor. Svakako, to je nevezano za to da li se radi o životnom ili radnom prostoru, selidbe su uvek naporan i stresan posao. Da bi se oslobodili većeg dela stresa, napetosti, gubitka vremena i novca, najbitnije je da sve dobro organizujete i isplanirate, a ako nemate ideju odakle da krenete, evo nekih najbitnijih stavki koje će vam zasigurno pomoći u tome. U suprotnom uvek možete kontaktirati agnecij za selidbe.  Prevoz stvari Beograd kao veliki grad nudi da organizujete uz tuđu pomoć, organizovanjem onih koji se time bave profesionalno i kojima je to posao. Selidbe upravo ovim treba započeti, tako što znate i ugovorite datume i tačno vreme kada i na koji način ćete početi prebacivanje sa jedne adrese na drugu. Kada organizujete sve samostalno, tražeći pomoć za prenošenje, vozilo za prenos, uložićete više vremena, napora i na kraju novca, pa tako jeftine selidbe ne postoje. Međutim, jeftine selidbe su tek onda kada se obratite agenciji koja se time bavi i ima svoj tačan cenovnik, rutinu samog rada, dobro poznavanje različitih delova grada.  Kada imate ovu stavku štikliranu kao završenu, onda je sve dalje dosta jednostavnije. Rešite se nepotrebnih stvari Skoro svi u svojim domovima, ali i na radnim mestima, imaju pregršt nekih predmeta, knjiga, garderobe, raznih materijala, koji se nikada ne koriste, a zauzimaju mesto bespotrebno. I sve to nekako ne predstavlja problem dok ne krenete da prenosite stvari s mesta na mesto, iz stana u stan, jer vam oduzima vreme, trudi i energiju. Zato sve pre pakovanja lepo sortirajte, odvojite, pa se rešite svih onih stvari koje pripadaju ovoj kategoriji i prosledite ih onima kojima su potrebne ili ih jednostavno bacite ukoliko su neupotrebljive. Tako u neki novi prostor nećete uneti ono šta inače više ne koristite, te samim tim nećete zauzimati mesto u prevozu celokupnog nameštaja, kutija, torbi i sličnog.  Pozovite prijatelje u pomoć Selidbe nisu posao za jednu ili dve osobe, posebno kada se radi o velikoj selidbi koja podrazumeva pakovanje svega, od garderobe, preko posuđa, svih sitnica i nameštaja. Pozovite prijatelje i bliske ljude koji vam mogu pomoći. Podelite međusobno zadatke ko šta i gde pakuje, sve lepo obeležavajte gde se šta nalazi tako da možete kasnije da se snađete. Osim toga, ovo će biti i vreme koje ćete sigurno iskoristiti za priču, malo razonode, a celokupan posao će se brže završiti i neće se osetiti veliki napor, upravo zbog društva. Sistematično raspakivanje Jedna od najvećih grešaka jeste da sve torbe, pakete, otvarate odjednom ili više njih uopšte. Na taj način pravite nered koji vam onemogućava da se brzo snađete i opremite vašu kuhiju ili drugu prostoriju. Zato polako krenite, od jedne do druge kutije, paketa, kese ili torbe, pa ćete uštedeti vreme, snagu, a često i živce.

Nastavak na Soko-zabava.info...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Soko-zabava.info. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Soko-zabava.info. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.