Kompanija Lush Cosmetics gasi profile na pojedinim društvenim mrežama

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Nov.2021, 15:48

Kompanija Lush Cosmetics gasi profile na pojedinim društvenim mrežama

Kompanija Lush Cosmetics najavila je gašenje profila na Facebook-u, Instagram-u, Snapchat-u i TikTok-u ali ostaće prisutni na Twitter-u i YouTube-u.

Nakon otkrića zviždačice Haugen o negativnom uticaju Instagrama na mlade, a pogotovo na devojčice, osim što su se brojni mediji raspisali o tome, ništa se konkretno nije dogodilo. Iz >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Facebook-a, odnosno Mete su te informacije demantovali, dok su ostale kompanije nastavile da koriste društvene mreže kao i pre jer to im je kanal preko kojeg komuniciraju sa svojim korisnicima i na kojem se oglašavaju.

Ali jedna kompanija je ipak odlučila nešto da uradi kako bi ukazala na te probleme i negativan uticaj društvenih mreža na mentalno stanje ljudi. Lush Cosmetics će tako od ovog petka ugasiti svoje naloge na Facebook-u, Instagram-u, TikTok-u i Snapchat-u. Ova kompanija, koja je naročito popularna među mladima, generacijom Z i milenijalcima, već je pre dve godine privremeno odustala od društvenih mreža te je ugasila profile u Velikoj Britaniji.

Tada su rekli kako su umorni od borbe s algoritmima te da žele direktno da razgovaraju sa svojim korisnicima. Sada su razlozi odustajanja drugačiji i biće zanimljivo videti hoće li i druge kompanije krenuti njihovim stopama ili će ostati usamljeni u svom potezu. Prilikom najave napuštanja društvenih mreža naglasili su kako prave proizvode koji pomažu ljudima da se opuste i posvete pažnju sebi i svojoj dobrobiti, dok su društvene mreže postale upravo suprotno – dizajnirane su kako bi ljudi po njima beskonačno skrolovali i onemogućili im da se odmore i isključe.

Lush Cosmetics ima više od milion pratilaca na Facebook-u i više od 659 hiljada na Instagramu, a širom sveta ima više od 900 prodavnica. Kompanija će ipak ostati na Twitter-u i YouTube-u, dok će se na mreže koje je napustila vratiti kada te platforme postanu sigurnije okruženje za svoje korisnike.

Izvor: Zimo, CNN
Pogledaj vesti o: Gašenje Facebooka,   Jutjub

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.