Zuckerberg u Kini: Hoće li Facebook konačno na najveće internet tržište?

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Mar.2016, 17:12   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zuckerberg u Kini: Hoće li Facebook konačno na najveće internet tržište?

Kineski „car“ propagande, kako ga zovu, izrazio je nadu da će Facebook da podeli svoje iskustvo s kineskim kompanijama kako bi pomogao „razvoju interneta od kojeg će veće koristi imati ljudi svih zemalja“

Osnivač Facebook-a Mark Zuckerberg sastao se sa šefom propagande Kine Liu Junšanom kako bi pokušao da ugovori proboj ove društvene mreže na kinesko tržište.

Zakerbergov susret na ekonomskom forumu u Pekingu mogao bi da znači otvaranje kineskog >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << internet tržišta na do sada nezamisliv način. Kineski „car“ propagande Junšan, kako ga zovu, izrazio je nadu da će Facebook da podeli svoje iskustvo s kineskim kompanijama kako bi pomogao „razviju interneta od kojeg će veće koristi imati ljudi svih zemalja“.

Kina je pozvala na svaranje globalnog internet sistema koji bi bio upravljan po sistemu vlade, ali i na saradnju zemalja u regulisanju upotrebe interneta, pojačavajući napore za kontrolu protiv kakve se bore aktivisti za slobodu. Facebook, Twitter i druge društvene mreže koje dolaze sa zapada zabranjene su u Kini. Zakerberg već dugo pokušava da odobrovolji kineske lidere da mu omoguće prodor na tržište s najvećim brojem internet korisnika – 668 miliona, koliko je bilo prošle godine.

Kineski zvaničnik nedavno je poručio internet korisnicima da ne smeju da pređu „osnovnu liniju“ kad je reč o pritisku na vlasti po pitanju društvenih mreža. Kina je uvela veliki broj novih propisa da bi omogućila policiji bolji pristup društvenim mrežama, upozoravajući da bi neregulisani internet svet mogao da bude ogroman problem za bezbednost zemlje, i da bi vlada trebalo da odlučuje o tome ko može da „uđe u njenu kuću.“

Izvor: nedeljnik
Pogledaj vesti o: Facebook

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.