Izvor: marketingITD.com, 02.Dec.2014, 00:32   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Tarkett kroz Facebook igru „Učionica iz snova“ nagrađuje najkreativnije odeljenje

Nagradne igre i konkursi na Facebooku nisu ništa novo, ali se povremeno istakne neka vredna pomena, po svojoj kreativnosti i/ili nagradama. Od brojnih koje su ovih dana u toku, nama se dopao nagradni konkurs bačkopalanačke kompanije Tarkett, jer je glavna nagrada namenjena školskoj zajednici koja bude najkreativnija i uspe da animira najbrojniju zajednicu oko svoje ideje.
Nagradni konkurs „Učionica iz snova“omogućava učesnicima za svoje odeljenje osvoje Tarkett vinil >> Pročitaj celu vest na sajtu marketingITD.com << podnu oblogu za svoju učionicu, a sve što je potrebno je da zainteresovani đaci, nastavnici, profesori, ili roditelji pošalju fotografije ili crteže učionice koja za njih predstavlja idealno mesto za rad, druženje i boravak, uz naglasak na izgled poda. Odabir najboljeg rada vrednovaće se kroz lajkove, komentare i šerovanja. Svaki Share donosi dva boda, dok Like i Comment donose po jedan bod. Rad koji bude izazvao najveću pažnju javnosti na ovoj društvenoj mreži, odnosno rad sa najviše bodova, osvojiće i vrednu nagradu.
Nagradni konkurs je počeo 21. novembra i traje do 18. decembra, a fotografije na temu “Učionica iz snova”, mogu se dostaviti kroz aplikaciju na Facebook stranici Tarkett Srbija.
The post Tarkett kroz Facebook igru „Učionica iz snova“ nagrađuje najkreativnije odeljenje appeared first on marketingITD.

Nastavak na marketingITD.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta marketingITD.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta marketingITD.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.