Mark Zakerberg: Facebook više nije za prijatelje

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jun.2017, 13:47   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Mark Zakerberg: Facebook više nije za prijatelje

Izvršni direktor kompanije Facebook Mark Zakerberg otkrio je nove planove za vodeću društvenu mrežu sveta

S obzirom na to koliko je Facebook u poslednje vreme usmeren na oglašavanje, postaje sve očiglednije da Zakerbergova težnja da “učini svet otvorenijim i povezanijim mestom” sve manje pije vodu.

U skladu s time, kompanija je otkrila svoje nove ciljeve – “pružiti ljudima moć da grade >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << zajednice, i zbližiti sve ljude sveta”.

Facebook više ne služi objavljivanju selfija i detalja iz nečijeg života, već sve više postaje “sedište modernih zajednica i digitalnog diskursa”.

Nakon što su u februaru stigle optužbe da je Facebook učestvovao u nameštanju rezultata američkih predsedničkih izbora, kompanija je ozbiljno morala da razmisli o svojim narednim koracima, prenosi The Verge.

Facebook je od tada počeo da radi na suzbijanju lažnih vesti, a Zakerberg je u manifestu koji sadži više od 5.800 reči saopštio da njegova kreacija više ne služi povezivanju sa prijateljima i objavljivanju sopstvenih misli i fotografija, već “da je Facebook postao jedna monumentalna sila, neraskidiva od društvenog i modernog života”. Cilj postojanja te društvene mreže, napisao je Zakerberg, “je razvijanje društvene infrastrukture, koja će ljudima omogućiti da sagrade globalnu zajednicu koja služi u interesu svih nas”.

Ranije smo smatrali da je važno dati ljudima priliku da iskažu svoje misli. To jeste bitno, ali sada shvatamo da moramo mnogo više da učinimo. Osim svega toga, potrebno je sagraditi neku zajedničku osnovu koja će društvu omogćiti da krene napred”, rekao je Zakerberg u intervjuu za CNN Tech.

Iz tog razloga, najveća pažnja će ubuduće biti usmerena na funkciju Groups, koju trenutno koristi više od milijardu ljudi širom sveta.

Facebook će takođe pružiti više prostora administratorima mreže, koji će lakše i efikasnije moći da filtriraju zahteve za članstvo i planirane aktivnosti, i zabranjuju pristup korisnicima koji se neprimereno ponašaju.

Izvor: B92

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.