Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Maj.2020, 14:15

Louise Tingström, radila je spajanja vredna 200 milijardi evra a 27. maja je na DK Talks-u

Komunikacija brenda mora imati strategiju i smer, ona oblikuje brend i kreira njegovu reputaciju. Zato će Louise Tingström, savetnica za strateške i finansijske komunikacije na najvišim nivoima i glasnogovornica CEO-a UniCredit Grupe, biti gošća novog izdanja DK Talks u sredu, 27. maja u 15 sati na Facebook stranici Dana komunikacija.

Više nego ikada svesni smo činjenice koliko nam je svaki minuti dragocen, a poslovne >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << situacije promenjive. Zato je DK Talks format od samo 30 minuta koji će ovoga puta pružiti priliku da učimo o komuniciranju od stručnjakinje koja je tokom poslednjih 15 godina radila na spajanjima kompanija vrednim više od 200 milijardi evra.

Louise Tingström, koja je 12 godina zaredom rangirana među top 5 svetskih komunikacijskih savetnika u oblasti spajanja i akvizicija kompanija, svoj pristup opisuje kao pragmatičan, usmeren na rezultate i postavljanje opipljivih ciljeva koji mogu rešiti svaki problem. Njena karijera obeležena je željom za ojačavanjem najvećih svetskih kompanija, ali i nastankom novih. Vodila je korporativne komunikacije Visa International te međunarodne komunikacije British Airwaysa; u Parizu je osnovala i AKKA-u, kompaniju za finansijske i korporativne komunikacije, vodeću na francuskom tržištu, a njeni poslovni instinkti danas su ju doveli na poziciju glasnogovornice CEO-a UniCredit Grupe.

U sklopu DK Talks u samo 30 minuta Louise će održati predavanje za senior komunikacijske menadžere, nakon čega će uslediti razgovor s moderatorkom Antonijom Mandić, kada će i publika dobiti priliku da postavi pitanja. Na DK Talks-u ni ovoga puta ne morate paziti na fizički razmak ni da nosite zaštitne maske – dovoljno je samo uključiti se pomoću jednoga klika i pripremiti na upijanje znanja.

Organizatori DK festivala, koji je pogođen krizom, žele da nastave da podržavaju tržište i rast na način na koji to najbolje znaju – deljenjem znanja – zato je učestvovanje na ovom online predavanju Dana komunikacija potpuno besplatno za sve. Detalje pronađite na zvaničnoj stranici, a 27. maja u 15 sati priključite se predavanju i zanimljivom razgovoru na Facebook-u Dana komunikacija.

***

O ORGANIZATORIMA FESTIVALA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeće je strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih hrvatskih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

IAB Hrvatska je neprofitno udruženje posvećeno interaktivnom marketingu, osnovano s ciljem da stimulisanjem i usmeravanjem industrije potpomogne razvitak interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska zamišljen je kao forum profesionalca interaktivnog marketinga s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promoviše ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savetovanjem i edukacijom, kako industrije u celini tako i njenih članova. IAB Hrvatska je deo globalne mreže IAB udruženja.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.