Izvor: Advertiser-Serbia.com, 22.Maj.2020, 14:15

Louise Tingström, radila je spajanja vredna 200 milijardi evra a 27. maja je na DK Talks-u

Komunikacija brenda mora imati strategiju i smer, ona oblikuje brend i kreira njegovu reputaciju. Zato će Louise Tingström, savetnica za strateške i finansijske komunikacije na najvišim nivoima i glasnogovornica CEO-a UniCredit Grupe, biti gošća novog izdanja DK Talks u sredu, 27. maja u 15 sati na Facebook stranici Dana komunikacija.
Više nego ikada svesni smo činjenice koliko nam je svaki minuti dragocen, a poslovne situacije promenjive. Zato je DK Talks format od samo 30 minuta koji će ovoga puta pružiti priliku da učimo o komuniciranju od stručnjakinje koja je tokom poslednjih 15 godina radila na spajanjima kompanija vrednim više od 200 milijardi evra....

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.