Izvor: Nezavisne Novine, 08.Jul.2019, 20:10   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Koje društvene mreže koriste mladi u 2019. godini

Prema istraživanju koje je sproveo Business Insider, tinejdžeri i odrasli mlađih godina (starosti između 13 i 21 godine) sve manje koriste Facebook, a sve više YouTube i Snapchat. Facebook je na prvom mjestu po broju napuštanja, jer je oko 30% od 1.884 ispitanika koji pripadaju Generaciji Z ...
Pogledaj vesti o: Facebook

Nastavak na Nezavisne Novine...






Povezane vesti

Generacija Z ne koristi Facebook, prešli su na Instagram i YouTube

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Jul.2019, 11:45

Business Insider sproveo je istraživanje o preferencijama Generacije Z što se tiče nekih od aktuelnih društvenih mreža na tržištu...Termin Generacija Z odnosi se na osobe koje su rođene u periodu od 1995. do 2010. godine, a istraživanje se odnosi na tu starosnu grupu u SAD-u (učestvovalo je...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Nezavisne Novine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Nezavisne Novine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.