Izvor: Blic, 05.Nov.2019, 14:15   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Fejsbuk promenio logo. Hoće li velika slova pomoći uzdrmanom brendu?

Nakon istrage zbog nepoverenja koja je pokrenuta u američkom Kongresu, i generalno loše reputacije, kompanija Fejsbuk je odlučila da je veme za rebrendiranje. Krenuli su od loga koji je sada u različitim bojama i sva slova su velika. Trebalo bi da se uskorko pojavi na svim nalozima na ovoj društvenoj mreži.
Pogledaj vesti o: Facebook

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.