Izvor: TehnoMagazine.com, 24.Apr.2014, 15:02   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Fejsbuk pokreće ličnu mobilnu oglašivačku mrežu

Fejsbuk će predstaviti svoju novu mobilnu oglašivačku mrežu na F8, konferenciji za developere koja se održava u San Francisku krajem meseca, prenosi Recode.
Nakon što je u januaru Fejsbuk objavio kako eksperimentiše sa različitim načinima kako prodavati oglase kroz aplikacije drugih ljudi, i opisao taj test kao “mobilna oglašivačka mreža”, >> Pročitaj celu vest na sajtu TehnoMagazine.com << nove informacije govore kako će Fejsbuk predstaviti svoju novu oglašivačku mrežu izdavačima i developerima.
Naime, moglo se i očekivati kako će Fejsbuk krenuti da gradi ovu platformu obzirom da su prihodi samo od mobilnog oglašavanja prošle godine iznosili čak 1.24 milijarde dolara, odnosno više od polovine ukupnih prihoda od oglašavanja.
Više od 50 posto oglašavanja na mobilnim uređajima pripada “app-install” oglasima koji se pokazuju korisnicima putem kojih mogu preuzeti aplikaciju, ili pokrenuti istu ukoliko je već imaju instaliranu.
Na ovom projektu do sada je radilo samo dvoje inženjera, Mike Vernal koji je ujedno i odgovoran za ovaj deo poslovanja Fejsbuka, a koji je ušao u “M-Team” odnosno Zuckerbergov unutrašnji krug nadzornika kojima se veruje.
Fejsbuk tako kreće na novo tržište gde već postoje drugi proizvodi poput Guglovog AdMob-a mobilne oglašivačke mreže, Millennial Medie i Tviterovog MoPub-a.
 
(TehnoMagazine.com)

Nastavak na TehnoMagazine.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta TehnoMagazine.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta TehnoMagazine.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.