Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Jan.2019, 12:09 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Facebook želi da privuče tinejdžere novim projektom
Facebook već godinama ima problem koji ne može da reši – njihovi korisnici sve su stariji, a mladi ih ignoršu i biraju neke druge društvene mreže.
Do sada su u Facebook-u taj problem pokušali da reše kroz IGTV, Watch i Lasso ali ništa nije postiglo veći uspeh.
Ipako ne odustaju od svog nauma. Najnovije informacije otkrivaju kako Facebook radi na LOL-u, posebnom dodatku koji bi prikazivao smešne video snimke, GIF-ove i meme.
O samom se LOL-u >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << ne zna puno, osim da je usmeren prema tinejdžerima te da ga trenutno testira oko 100 beta testera.
Facebook je za TechCrunch potvrdio da radi na LOL-u, ali i da još nema nikakvih planova kad bi se ta funkcija mogla pojaviti u široj upotrebi. Takođe su napomenuli kako još nije jasno hoće li LOL biti dodatak osnovnoj aplikaciji ili zasebna aplikacija.
Za sad je poznato samo da beta verzija LOL-a ima nekoliko delova. Korisnici bi trebali prvo da vide „Dailies“, deo posvećen najnovijim memeovima. Nakon toga sledi deo „For You“ koji bi trebao da prikazuje videa, GIF-ove i memeove koji su prikupljeni prema ličnim preferencijama korisnika. Korisnici bi trebali da imaju mogućnost da filtriraju sadržaj kroz nekoliko unapred određenih tema poput „gaming“, „poznati“, „klasici“, „škola“ i slično.
Čini se kako je Facebook „pozajmio“ ideju o pregledavanju sadržaja od Instagrama. Naime, prema trenutnim informacijama, sadržaj u LOL-u bio bi podeljen na manje delove odnosno kraća video snimke koje bi korisnici mogli brzo pregledavati. Slično kao što to mogu s dugačkim Instagram pričama.
Hoće li LOL pomoći Facebook-u da ponovno postane popularan među mlađim korisnicima, prerano je reći. Ali već sama činjenica da su svesni kako moraju da privuku nove korisnike, pokazuje kako su svesni da nešto moraju da promene.
Izvor: Zimo.hr
Pogledaj vesti o: Facebook
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...