Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Feb.2020, 15:38   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Facebook u 2019 sa osetno manjom dobiti zbog skandala s kršenjem privatnosti

Facebook u 2019 sa osetno manjom dobiti zbog skandala s kršenjem privatnosti

Kompanija je 2019 zaključila s neto dobiti od 18,4 milijardi dolara, 16 posto manjom nego u godini ranije, prenosi BBC. Ukupni prihodi su skočili za četvrtinu, na 70 milijardi dolara, poduprti kontinuirano snažnim rastom prihoda od oglašavanja, za 27 posto.

Još je veći skok iskazala stavka troškova, za 51 posto, na 46,7 milijardi dolara.

Očekuju nove troškove u predstojećem periodu i slabiji rast, delom i zbog novih propisa o zaštiti privatnosti.

>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Iako već osećamo posledice tih nepovoljnih trendova, težak period je tek pred nama„, naglasio je finansijski direktor Dave Wehner.

Facebook je 2018 iznenadio ulagače upozorenjem da će mu se dobit smanjiti zbog nastojanja da pojača zaštitu privatnosti korisnika i kontrolu sadržaja.

Tehnološki div našao se na udaru kritika zbog neprimerenog odnosa prema dezinformacijama tokom predsedničkih izbora u SAD-u 2016 i nedopuštenog deljenja korisničkih podataka s britanskom kompanijom Cambridge Analytica.

Odnedavno je izložen kritikama i zbog odustajanja od nadzora nad političkim oglasima koji je trebao jamčiti filtriranje netačnih sadržaja.

U julu prošle godine američki regulatori najavili su mu kaznu od rekordnih pet milijardi dolara zbog kršenja privatnosti korisnika.

U sredu je kompanija objavila i da je pristala da plati 550 miliona dolara u sklopu nagodbe u pravnom sporu u SAD-u oko upotrebe fotografija za razvoj tehnologije prepoznavanja ljudskih lica.

Mark Zuckerberg očekuje da će kompanija i dalje biti u žiži pažnje zbog zagovaranja ciljanog oglašavanja i enkripcije.

Moj cilj za sledeću deceniju nije da se svidim ljudima već da me razumeju„, kazao je.

Da bi vam ljudi verovali, moraju da znaju za šta se zalažete„, poručio je.

Facebook je u sredu izvestio i da su u decembru njegove platforme u proseku beležile 2,26 milijardi aktivnih korisnika dnevno, 11 posto više nego u godini ranije. Samo Facebook imao je u proseku 1,7 milijardi aktivnih korisnika dnevno, devet posto više nego u godini ranije.

Izvor: SEEbiz
Pogledaj vesti o: Facebook

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.