Facebook prvi put u istoriji zabeležio pad broja dnevno aktivnih korisnika

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Feb.2022, 11:25

Facebook prvi put u istoriji zabeležio pad broja dnevno aktivnih korisnika

Društvena mreža Facebook zabeležila je pad broja dnevno aktivnih korisnika prvi put u svojoj 18-godišnjoj istoriji.

Facebook-ova matična kompanija Meta Networks je saopštila da je broj dnevno aktivnih korisnika pao na 1,929 milijardi u poslednja tri meseca prethodne godine, u poređenju sa 1,930 milijardi u prethodna tri kvartala.

Kompanija je takođe otkrila da usporava rast prihoda dok se suočava >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << s konkurencijom koju čine rivali kao što su TikTok i YouTube, a oglašivači su takođe manje trošili novac.

Deonice kompanije Meta pale su za više od 20 posto, a to je rezultiralo gubitkom vrednosti na tržištu, koji iznosi oko 200 milijardi dolara.

Međutim, došlo je i do oštrog pada vrednosti drugih platformi među kojima su Twitter, Snap i Piterest.

Direktor i osnivač Facebook-a Mark Zuckerberg je kazao da je pad rezultat činjenice da je publika, posebno mlađi korisnici, napustila Facebook i prešla na stranu rivala.

Meta poseduje drugu najveću platformu za digitalno oglašavanje posle Google-a, a težak udarac joj je zadala promena pravila privatnosti na Apple-ovom operativnom sistemu. Zbog toga je brendovima postalo teže da targetiraju i merenje oglašavanja na Facebook-u i Instagram-u, a taj uticaj bi mogao da iznosi oko 10 milijardi dolara u ovoj godini.

Ukupan prihod Mete, koji najvećim delom dolazi od prodaje reklama, povećan je na 33,67 milijardi dolara u istom periodu, čime su za malo nadmašena tržišna očekivanja. Prognoziran je prihod od 27 do 29 milijardi dolara za naredni kvartal, što je manje od očekivanja analitičara.

Meta je ulagala u video sadržaj kako bi se takmičila s TikTok-om kineske kompanije ByteDance, ali od toga zarađuje manje novca u odnosu na svoje tradicionalne Facebook i Instagram feedove. Zuckerberg je bio siguran da će se ulaganje u video i virtuelnu stvarnost isplatiti, kao što se ranije isplatilo mobilno oglašavanje i Instagram stories.

Izvor: klix.ba

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Fejsbuk: Pad dnevnih korisnika prvi put u osamnaestogodišnjoj istoriji društvene mreže

Izvor: Danas, 03.Feb.2022

EPADirektor Fejsbuka Mark Zakerberg Fejsbuk je zabeležio pad broja dnevnih aktivnih korisnika prvi put u osamnaestogodišnjoj istoriji. Meta, matična kompanija ove društvene mreže, saopštila je da je broj dnevno aktivnih korisnika pao na 1,929 milijardi u poslednjem kvartalu 2021, u poređenju sa...

Nastavak na Danas...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.