Facebook korisnicima olakšava razumevanje i kontrolisanje ciljanih reklama

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Jul.2019, 10:11   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Facebook korisnicima olakšava razumevanje i kontrolisanje ciljanih reklama

Društvena mreža je objavila poboljšanja u korisničkom iskustvu sa reklamama, koja prikazuju više informacija o ciljanim reklamama na platformi, ali i daju korisnicima više opcija za kontrolu tih reklama.

Čini se da su poboljšanja direktno proširenje funkcija koje su uvedene pre nekoliko meseci. Tada je kompanija počela da upoznaje korisnike sa nekim informacijama o tome kako ih određene reklame ciljaju, uključujući i to koje su kompanije možda ubacile svoje podatke.

>> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << />Sada će ove informacije biti detaljnije, uključujući kakva interesovanja na Facebook-u su vas dovela do određene reklame, ili stranice koju ste možda posetili.

Pored predstavljanja pomenutih informacija, Facebook će omogućiti pristup alatima koji omogućavaju kontrolu načina na koji se te informacije koriste ili da korisnici svoje interese prilagode kako bi dobili relevantnije reklame.

Facebook nije poznat kao kompanija koja ima poštovanje korisnika i javnosti kada je u pitanju privatnost, tako da postoje ekstenzije posebno dizajnirane da spreče mogućnost praćenja od strane servisa. Saopštenja, kao što je ovo sada, su mali korak, ali mogu pomoći društvenoj mreži da povrati bar deo poverenja javnosti.

Izvor: Benchmark

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.