Facebook ima novi logo i strategiju brenda

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Nov.2019, 17:29   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Facebook ima novi logo i strategiju brenda

Kompanija je predstavila novi korporativni logo i strategiju brenda, za koje veruje da će jasnije razdvojiti Facebook kao kompaniju od njegovih individualnih aplikacija.

Nema mnogo toga da se kaže za logo – u pitanju je samo „Facebook“ naziv ispisan u modernom fontu. Međutim, novi stil teorijski označava vlasništvo jasnijim u situacijama kada se na proizvodima kao što su Instagram, WhatsApp, Oculus i drugi >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << vidi „from Facebook“ oznaka.

Facebook aplikacija će zadržati sopstveno brendiranje uprkos novom stilu. Očekuje se da će se novi izgled pojaviti u toku narednih nekoliko nedelja.

Izvor: www.benchmark.rs

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.