Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Maj.2021, 11:57
Facebook i Instagram navode iOS korisnike da omoguće praćenje podataka
Apple je prošle nedelje izbacio iOS 14,5, verziju koja, osim podrške za AirTag i nekoliko funkcionalnih nadogradnji, donosi i promene, kada su u pitanju pravila privatnosti, koje se Facebook-u i Instagram-u ne sviđaju. Naime, nova promena zahteva od aplikacija da korisnicima transparentnije pokazuju kada se njihovi podaci koriste za praćenje i oglašavanje te je na njima da to dozvole ili ne.
Facebook je >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << tako, u svrhu borbe protiv novih pravila, dodao obaveštenje unutar svoje iOS aplikacije koja korisnicima poručuje da informacije koje on prikuplja iz ostalih aplikacija i web stranica, zapravo pomažu Facebook-u da ostane besplatan. Sličnu su poruku dobili i korisnici Instagram aplikacije za iOS.
Na Facebook-ovom blogu se navodi da je ovo obaveštenje edukativnog karaktera te tvrde da će uskoro korisnicima pružiti više detalja o tome kako kompanija koristi podatke za personalizovane oglase.
„Pristajanje na praćenje ne dovodi do toga da Facebook prikuplja nove vrste podataka. To samo znači da možemo i dalje da pružamo ljudima bolja iskustva“, objašnjava Dan Levy, potpredsednik za oglase i poslovne proizvode Facebook-a.
Ali iako korisnici trebaju da odobre praćenje, developeri i dalje mogu upotrebljavati podatke za ciljano oglašavanje, bez obzira omogući ih korisnik ili ne, ali te se informacije ne mogu deliti s drugim kompanijama radi praćenja oglasa. Ako developeri pokušaju da zaobiđu nova pravila ili pak zamene identifikator za oglašivače (IDFA) s nekom drugom identifikacijskom informacijom, poput adrese e-pošte, smatrće se da ta aplikacija direktno krši zahtev za prijavu (opt-in requirement).
Budući da su nova pravila privatnosti trebala da stupe na snagu kod izlaska iOS-a 14, Facebook je još od prošle godine njihov veliki kritičar. Naime, kompanija je tako platila svoju reklamu u štampanim izdanjima The Wall Street Journal, New York Times i The Washington Post, koja objašnjava na koji će način nova pravila promeniti Internet kakav poznajemo.
Izvor: Bug.hr
Pogledaj vesti o: Apple
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Facebook pokušava da ubedi korisnike iPhone uređaja da dozvole praćenje
Izvor: Informacija.rs, 06.Maj.2021, 10:34
Appleova nova politika koja obavezuje programere aplikacija da traže saglasnost korisnika za praćenje u aplikacijama i na veb sajtovima, počela je da se primenjuje objavljivanjem iOS 14.5. Facebook je jedna od kompanija koja je kritikovala Apple zbog ovakvog pristupa. Ali kako Apple insistira na tome...