Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Maj.2021, 11:57

Facebook i Instagram navode iOS korisnike da omoguće praćenje podataka

Facebook i Instagram navode iOS korisnike da omoguće praćenje podataka

Apple je prošle nedelje izbacio iOS 14,5, verziju koja, osim podrške za AirTag i nekoliko funkcionalnih nadogradnji, donosi i promene, kada su u pitanju pravila privatnosti, koje se Facebook-u i Instagram-u ne sviđaju. Naime, nova promena zahteva od aplikacija da korisnicima transparentnije pokazuju kada se njihovi podaci koriste za praćenje i oglašavanje te je na njima da to dozvole ili ne.

Facebook je >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << tako, u svrhu borbe protiv novih pravila, dodao obaveštenje unutar svoje iOS aplikacije koja korisnicima poručuje da informacije koje on prikuplja iz ostalih aplikacija i web stranica, zapravo pomažu Facebook-u da ostane besplatan. Sličnu su poruku dobili i korisnici Instagram aplikacije za iOS.

Na Facebook-ovom blogu se navodi da je ovo obaveštenje edukativnog karaktera te tvrde da će uskoro korisnicima pružiti više detalja o tome kako kompanija koristi podatke za personalizovane oglase.

Pristajanje na praćenje ne dovodi do toga da Facebook prikuplja nove vrste podataka. To samo znači da možemo i dalje da pružamo ljudima bolja iskustva“, objašnjava Dan Levy, potpredsednik za oglase i poslovne proizvode Facebook-a.

Ali iako korisnici trebaju da odobre praćenje, developeri i dalje mogu upotrebljavati podatke za ciljano oglašavanje, bez obzira omogući ih korisnik ili ne, ali te se informacije ne mogu deliti s drugim kompanijama radi praćenja oglasa. Ako developeri pokušaju da zaobiđu nova pravila ili pak zamene identifikator za oglašivače (IDFA) s nekom drugom identifikacijskom informacijom, poput adrese e-pošte, smatrće se da ta aplikacija direktno krši zahtev za prijavu (opt-in requirement).

Budući da su nova pravila privatnosti trebala da stupe na snagu kod izlaska iOS-a 14, Facebook je još od prošle godine njihov veliki kritičar. Naime, kompanija je tako platila svoju reklamu u štampanim izdanjima The Wall Street Journal, New York Times i The Washington Post, koja objašnjava na koji će način nova pravila promeniti Internet kakav poznajemo.

Izvor: Bug.hr
Pogledaj vesti o: Apple

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






 I drugi pišu o ovome:
 Povezane vesti
Facebook pokušava da ubedi korisnike iPhone uređaja da dozvole praćenje

Facebook pokušava da ubedi korisnike iPhone uređaja da dozvole praćenje

Izvor: Informacija.rs, 06.Maj.2021, 10:34

Appleova nova politika koja obavezuje programere aplikacija da traže saglasnost korisnika za praćenje u aplikacijama i na veb sajtovima, počela je da se primenjuje objavljivanjem iOS 14.5. Facebook je jedna od kompanija koja je kritikovala Apple zbog ovakvog pristupa. Ali kako Apple insistira na tome...

Nastavak na Informacija.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.