Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jun.2016, 11:03 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Facebook će pratiti koje prodavnice korisnici posećuju
Društvena mreža Facebook na različite načine „uhodi“ svoje korisnike, a sada će pratiti i beležiti koje prodavnice posećuju
Cilj Facebook-a je da praćenjem poseta prodavnicama, dokažu klijentima da njihove reklame zaista podstiču korisnike da ih posećuju i kupuju proizvode.
Praćenje je neizbežno svima onima koji imaju uređaje sa uključenom opcijom praćenja lokacije, odnosno instaliranu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Facebook aplikaciju.
Suština je u tome da će kompanije moći da prate koliko često su ljudi izloženi aplikacijama baziranim na Facebook-u, posećivali njihove prodavnice.
Ipak, treba napomenuti da individualno praćenje kretanja neće biti moguće.
Nova mogućnost je već testirana, a implementiraće se u narednim mesecima.
Izvor: RTS
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...