Facebook će pratiti koje prodavnice korisnici posećuju

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jun.2016, 11:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Facebook će pratiti koje prodavnice korisnici posećuju

Društvena mreža Facebook na različite načine „uhodi“ svoje korisnike, a sada će pratiti i beležiti koje prodavnice posećuju

Cilj Facebook-a je da praćenjem poseta prodavnicama, dokažu klijentima da njihove reklame zaista podstiču korisnike da ih posećuju i kupuju proizvode.

Praćenje je neizbežno svima onima koji imaju uređaje sa uključenom opcijom praćenja lokacije, odnosno instaliranu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Facebook aplikaciju.

Suština je u tome da će kompanije moći da prate koliko često su ljudi izloženi aplikacijama baziranim na Facebook-u, posećivali njihove prodavnice.

Ipak, treba napomenuti da individualno praćenje kretanja neće biti moguće.

Nova mogućnost je već testirana, a implementiraće se u narednim mesecima.

Izvor: RTS

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.