
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Dec.2015, 09:07 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Facebook: Više reklama za „Instant Articles“
Facebook menja politiku Instant Articles proizovda kako bi bolje reflektovao potrebe medija, dopuštajući više reklama u okviru samog sadržaja, ali i pružajući podršku za implementaciju Facebook Ads kampanja koje se sada mogu prodati direktno oglašivačima, kao još jedan od načina reklamiranja kroz medije
Wall Street Journal piše da su iz Facebooka “prelomili” prošle nedelje, najavivši da će mediji imati >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << veću kontrolu nad sadržajem i reklamama u okviru Instant Articles produkta, budući da je prethodna polisa korišćenja značajno limitirala potencijalnu zaradu od takvog načina objavljivanja sadržaja. A Facebook voli medije, jer vrlo dobro zna od kolike su mu koristi.
U okviru novih funkcija izdavači će imati više prostora za display oglašavanje, dok će oglašivačima moći direktno da prodaju Facebook Ads kampanje koje bi se prikazivale u samim tekstovima. To je i mogućnost dodatnog označavanja sadržaja i linkovanja ka sponzorisanim tekstovima, kao i isticanje preporučenih članaka na dnu teksta koji mogu voditi na sajt izdavača, pružajući zainteresovanim čitaocima sponzorisan sadržaj van Instant Articles članka.
Majkl Rekhov, menadžer ovog proizvoda pri Facebooku, izjavio je u obraćanju medijima da su nove opcije rezultat saradnje ove kompanije i medija, čiji su zahtevi pažljivo saslušani, a na iste i odgovoreno u kratkom roku. “Nastavljamo blisko da sarađujemo sa medijima, ovo je samo još jedan korak napred”.
Podsećamo, Instant Articles najavljeni su još sredinom godine, pri čemu je proizvod već dostupan na svim iOS uređajima u okviru Facebook aplikacije. U svojoj osnovi, on predstavlja način da mediji “hostuju” sadržaj direktno na Facebooku, čime se ubrzava vreme učitavanja članka, a kako kažu iz društvene mreže, i šanse da će korisnici podeliti sadržaj sa svojim prijateljima nakon što dožive “nezaboravno i brzo iskustvo”.
Štaviše, Facebook je otišao korak dalje tako da će, čak i ukoliko izdavači to ne urade, na svakih 350 reči stavljati svoje reklame, povećavajući zaradu online medija koji su u njihovoj IA mreži. U ovom trenutku Instant Articles na dnevnom nivou koristi oko 100 izdavača, pri čemu iz Facebooka poručuju da trenutno pričaju sa još 300 medijskih kuća zainteresovanih za ovaj novi i revolucionarni način objavljivanja sadržaja.
I dok mediji i dalje ne mogu da oproste Facebooku “seču dosega” od pre par godina, spremnost kompanije da sasluša njihove potrebe predstavlja korak napred u njihovoj vezi koja, hteli mi to ili ne, danas predstavlja jednu od najvećih prekretnica u industriji informisanja, te će umnogome oblikovati budućnost novinarstva, sadržaja i informacije kao takve.
Izvor: www.netokracija.rs
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Facebook sa Uberom ulazi u posao transporta
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Dec.2015
Iz Facebooka su izjavili kako će korisnici ove društvene mreže ubuduće moći da naručuju vožnje servisa Uber direktno putem Facebook Messenger-a..Ovo partnerstvo omogućiće i Uberu veliki broj novih klijenata, s obzirom da Facebookov Messenger koristi više od 700 miliona korisnika širom sveta...„S...