Facebook, Amazon, Apple – troše više na lobiranje

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jul.2015, 09:06   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Facebook, Amazon, Apple – troše više na lobiranje

Apple, Amazon i Facebook su povećali svoje troškove u cilju pokušaja da utiču na američke političare i politiku na federalnom nivou, ali ih je po troškovima sve nadmašio Google iako je smanjio svoje troškove kada je reč o ovoj nameni u toku drugog kvartala

Amazonovi troškovi na lobiranje su povećani za 103% na rekordnih $2.15 miliona u drugom kvartalu ove godine.

Sa druge strane, Facebook >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << je troškove lobiranja povećao na $2.69 miliona u kvartalu za nama što je povećanje od 27% u odnosu na isti period godinu dana ranije.

Google ipak sve ove kompanije nadmmašuje pa je ova kompanija potrošila $4.62 miliona na ime lobiranja među političarima.

Izvor: IT svet
Pogledaj vesti o: Apple

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.