
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jul.2015, 09:06 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Facebook, Amazon, Apple – troše više na lobiranje
Apple, Amazon i Facebook su povećali svoje troškove u cilju pokušaja da utiču na američke političare i politiku na federalnom nivou, ali ih je po troškovima sve nadmašio Google iako je smanjio svoje troškove kada je reč o ovoj nameni u toku drugog kvartala
Amazonovi troškovi na lobiranje su povećani za 103% na rekordnih $2.15 miliona u drugom kvartalu ove godine.
Sa druge strane, Facebook >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << je troškove lobiranja povećao na $2.69 miliona u kvartalu za nama što je povećanje od 27% u odnosu na isti period godinu dana ranije.
Google ipak sve ove kompanije nadmmašuje pa je ova kompanija potrošila $4.62 miliona na ime lobiranja među političarima.
Izvor: IT svet
Pogledaj vesti o: Apple
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...