Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Sep.2015, 07:58 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Dva SoMo borca za Pionire
Na najvažnijem marketinškom okupljanju u regionu, Weekend Media festivalu, Pioniri su samouvereno zavladali kategorijom SoMo Face i poneli laskavo priznanje SoMo borac
Prema mišljenju kolega iz digitala, Facebook stranica brenda Drina, proizvođača predmeta od plastike, najbolja je stranica u regionu, dok je Lov i Ribolov prati u stopu kao finalista kategorije. Nagrada SoMo borac i “mali” borac stigli su u Beograd i >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << uselili se na police poslovnog prostora Pionira.
Treću godinu zaredom, SoMo Borac prepoznaje najbolje digitalne radove iz regije i dodeljuje 24 statue u 8 kategorija, birajući između 123 prijavljena rada, koliko je ove godine pristiglo na adresu. U oštroj borbi koja je vladala, agencija Pioniri Communications je zajedno sa kolegama iz McCanna Beograd donela najviše osvojenih nagrada i dokazala da za dobre digitalne priče treba kreativnost i smelost, zabavan ton komunikacije i neočekivano rešenje koje nalazi put do srca fanova.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Za zagrebačku agenciju 404 tri SoMo Borca
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Sep.2015
Dvadeset članova regionalnog žirija i predžirija sastavljenog od članova medija i digitalnih profesionalaca imalo je težak zadatak tokom proteklog vikenda..U sveukupno osam kategorija bile su 123 prijave, a osim dobitnika, 3D štampanu SoMo Borac nagradu dobili su i finalisti...“Jako smo zadovoljni...