Društvene mreže više služe za konzumiranje nego za objavu sadržaja

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 17.Jan.2018, 10:04   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Društvene mreže više služe za konzumiranje nego za objavu sadržaja

Istraživanje je pokazalo da korisnici na društvene mreže najčešće odlaze kako bi kontaktirali s prijateljima, čitali vesti, i – iz dosade

Mark Zuckerberg je prošle nedelje najavio kako će Facebook uvesti značajnije promene u načinu prikazivanja sadržaja u News Feed-u. Ovim potezom Facebook želi da se vratiti nekoliko godina unatrag, kada je bio zaista „društvena mreža“, a ne platforma za objavu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << vesti, političko manipulisanje i „guranje“ raznih proizvoda i usluga putem stranica kompanija.

Ide li Facebook u pravom smeru, pokazaće vreme. U međuvremenu istraživačka kuća GlobalWebIndex objavila je istraživanje o razlozima iz kojih ljudi odlaze na društvene mreže – i prema tome se čini da Zuckerberg nije doneo lošu odluku.

Osnovni razlog za korišćenje društvenih mreža među korisnicima Interneta je upravo i njihova osnovna svrha – održavanje kontakta s prijateljima i praćenje onoga što oni rade. Nakon toga, na drugom mestu je čitanje vesti, a na treće se mesto svrstalo korišćenje ovih platformi iz čiste dosade, kako bi se popunilo slobodno vreme. Nakon toga sledi traganje za zabavnim sadržajima, koje je naročito popularno među ispitanicima od 16 do 24 godina starosti.

Dakle, pri vrhu liste sve odreda su pasivne aktivnosti.

Zanimljivo, deljenje vlastitog sadržaja (statusa i fotografija) nalazi se pri dnu liste, zajedno s pretraživanjem proizvoda za kupovinu. Listu top 10 razloga za korišćenje društvenih mreža zatvara aktivnost traženja novih prijatelja, dakle još jedna radnja koja podrazumeva aktivno učestvovanje korisnika – kojima je, očito, daleko draže pasivno konzumirati sadržaje koje drugi objavljuju.

Priredio: Sandro Vrbanus

Izvor: bug.hr

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.