Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Avg.2017, 10:16 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Daily Mail ima najveći korisnički angažman na Facebook-u
Britanski tabloid trenutno ima najveći korisnički angažman na Facebook-u u odnosu na druge izdavače na engleskom jeziku
Sa preko više od 26 miliona interakcija u julu, Daily Mail je stranica sa najvećim angažmanom korisnika na Facebook-u, pokazalo je istraživanje platforme za monitoring društvenih medija NewsWhip.
Drugo mesto na listi zauzela je stranica Boredpanda.com, dok je treći Huffington >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Post. Najbolji izdavači s ove liste kontinuirano dostižu desetine miliona interakcija svakog meseca, navode iz NewsWhip.
Prilikom analize korisničkog angažmana u obzir su uzete interakcije korisnika – lajkovi, komentari, podele i reakcije na linkove sa stranica na engleskom jeziku, a rezultati se odnose na juli 2017. godine.
Daily Mail je konstantno prisutan na NewsWhip rang listi izdavača već neko vreme, ali ovo je prvi put da su zauzeli vodeću poziciju.
„Pobedili su konkurente sa liste top izdavača na društvenim mrežama kao što su Huffington Post i BuzzFeed u julu i uspeli su da povećaju svoj ukupni angažman za oko četiri miliona interakcija otkako smo poslednji put ispitivali vodeće stranice u martu„, navode iz NewsWhip-a i dodaju da je napredak postignut verovatno zbog fokusiranja Daily Mail-a na američko tržište, te da je stranica poznata po svojim živopisnim naslovima koje koristi kako na izvornoj stranici, tako i na društvenim mrežama.
Izvor: media.ba
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...