Budućnost je u deljenju, ne pretrazi

Izvor: B92, 09.Maj.2011, 14:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Budućnost je u deljenju, ne pretrazi

Istraživanje koje je sproveo Pew Research Center, zasnovano na podacima do kojih je došla analitička kompanija Nielsen, u prvih devet meseci prethodne godine, pokazalo je da posetioci informativnih sajtova sve više dolaze sa Facebooka.

Iako je Google sa svojom pretragom i dalje na prvom mestu, ispitivanje koje je obuhvatilo 25 najpopularnijih sajtova u Americi, govori da oko 40 procenata ljudi ne čitaju vesti direktnim dolaskom na pomenute sajtove, već sa drugih strana.
>> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << />
Google pretraga, sa oko 30 posto, i Google News i dalje prednjače, ali je rast Facebooka, kao mesta odakle dolaze posetioci, veliki.

Najviše posetilaca sa Facebooka, među ovim sajtovima, imao je Huffington Post, sa oko 8 posto. Međutim, o trendu dolaska sa društvenim mreža uopšte, ne može se još uvek govoriti, jer se Twitter jedva pojavljuje kao izvor saobraćaja koji dolazi ka sajtovima sa vestima, sa manje od 1 posto.

Google i Facebook su se, navodi se u ovom istraživanju, postavili kao protivnici, i oni su zapravo sva potpuno različita načina na koja možete surfovati internetom.

"Ako je traženje vesti bilo najvažnije dostignuće prošle decenije, deljenje vesti može biti jedno od najvažnijih u deceniji koja je pred nama", jedan je od zaključaka sprovedenog istraživanja.

Među sajtovima koji su obuhvaćeni istraživanjem nalaze se The New York Times, The Washington Post, USA Today, The Wall Street Journal, The Los Angeles Times i Chicago Tribune.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Budućnost je u deljenju, ne pretrazi

Izvor: medio.rs, 09.Maj.2011

Istraživanje koje je sproveo Pew Research Center, zasnovano na podacima do kojih je došla analitička kompanija Nielsen, u prvih devet meseci prethodne godine, pokazalo je da posetioci informativnih sajtova sve više dolaze sa Facebooka.

Nastavak na medio.rs...

Vesti se sve više čitaju preko Fejsbuka

Izvor: S media, 09.Maj.2011

Društvena mreža Fejsbuk se sve više koristi za pristup internet sajtovima s vestima, mada je pretraživač Gugl i dalje na prvom mestu, navodi se u danas objavljenoj studiji u SAD. ..U studiji koju je sproveo Institut Pju, posmatrano je tokom prvih devet meseci kako korisnici dolaze do vesti preko...

Nastavak na S media...

Sve više preko Fejsbuka do sajtova s vestima

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 10.Maj.2011, 03:36

VAŠINGTON -..Društvena mreža Fejsbuk se sve više koristi za pristup internet sajtovima s vestima, mada je pretraživač Gugl i dalje na prvom mestu, navodi se u juče objavljenoj studiji u SAD...U studiji koju je sproveo Institut Pju (Pew), posmatrano je tokom prvih devet meseci kako korisnici dolaze...

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.