Britanija: Stroža pravila za Facebook i Google

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Nov.2020, 16:28

Britanija: Stroža pravila za Facebook i Google

Velika Britanija će nametnuti novi režim konkurentnosti naredne godine u cilju sprečavanja Google-a i Facebook-a da koriste svoju dominaciju kako bi oterali manje kompanije i doveli korisnike u nepovoljan položaj

Pravila će sprovoditi određena jedinica unutar Tela za konkurenciju i tržišta (CMA) koje je ove godine navelo kako im trebaju novi zakoni da bi držali tehnološke gigante pod kontrolom. Iz CMA žele da spreče da internet giganti „progutaju“ male firme, a detalje >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << plana će objaviti narednog meseca.

Prihodi od reklama koji donose zaradu Google-u i Facebook-u su sve više u centru interesovanja tela i organizacija koje kontrolišu pitanje poverenja, a često je to podstaknuto žalbama medijskih kompanija jer se potrošnja za reklamiranje prebacila na internet.

Google i Facebook dominiraju digitalnim oglašavanjem i njima pripada otprilike 80 posto od 18,7 milijardi dolara potrošenih prošle godine, navode iz CMA.

Dve američke kompanije su navele kako su posvećene saradnji sa britanskom Vladom i regulatorima za digitalno reklamiranje, kao i da su spremni da daju korisnicima veću kontrolu nad njihovim podacima i reklamama koje im se serviraju.

Iz Vlade Velike Britanije navode kako je sve veće slaganje u stavu da koncentracija moći u rukama malog broja firmi suzbija rast cele sfere, kao i razvoj inovacija, te ima negativan efekat na ljude i poslove od kojih zavise.

Prema novim pravilima, kompanije u Velikoj Britaniji će morati da budu transparentnije o tome kako koriste korisničke podatke, a nova pravila će podržati medijsku industriju i dovesti do boljeg balansa odnosa između platformi i medijskih kuća.

Izvor: Agencije
Pogledaj vesti o: Facebook

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.