Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Nov.2020, 16:28
Britanija: Stroža pravila za Facebook i Google
Velika Britanija će nametnuti novi režim konkurentnosti naredne godine u cilju sprečavanja Google-a i Facebook-a da koriste svoju dominaciju kako bi oterali manje kompanije i doveli korisnike u nepovoljan položaj
Pravila će sprovoditi određena jedinica unutar Tela za konkurenciju i tržišta (CMA) koje je ove godine navelo kako im trebaju novi zakoni da bi držali tehnološke gigante pod kontrolom. Iz CMA žele da spreče da internet giganti „progutaju“ male firme, a detalje >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << plana će objaviti narednog meseca.
Prihodi od reklama koji donose zaradu Google-u i Facebook-u su sve više u centru interesovanja tela i organizacija koje kontrolišu pitanje poverenja, a često je to podstaknuto žalbama medijskih kompanija jer se potrošnja za reklamiranje prebacila na internet.
Google i Facebook dominiraju digitalnim oglašavanjem i njima pripada otprilike 80 posto od 18,7 milijardi dolara potrošenih prošle godine, navode iz CMA.
Dve američke kompanije su navele kako su posvećene saradnji sa britanskom Vladom i regulatorima za digitalno reklamiranje, kao i da su spremni da daju korisnicima veću kontrolu nad njihovim podacima i reklamama koje im se serviraju.
Iz Vlade Velike Britanije navode kako je sve veće slaganje u stavu da koncentracija moći u rukama malog broja firmi suzbija rast cele sfere, kao i razvoj inovacija, te ima negativan efekat na ljude i poslove od kojih zavise.
Prema novim pravilima, kompanije u Velikoj Britaniji će morati da budu transparentnije o tome kako koriste korisničke podatke, a nova pravila će podržati medijsku industriju i dovesti do boljeg balansa odnosa između platformi i medijskih kuća.
Izvor: Agencije
Pogledaj vesti o: Facebook
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...