21. SEMPL, MAIRA GENOVESE: Poznajete generaciju Z i aplikaciju o kojoj svi govore?

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Okt.2019, 16:48   (ažurirano 02.Apr.2020.)

21. SEMPL, MAIRA GENOVESE: Poznajete generaciju Z i aplikaciju o kojoj svi govore?

Dok uticajni milenijalci već počinju da zauzimaju odgovorna mesta u političkom i društvenom životu, svoj prostor u svetu našla je i nova generacija, nazvana Z. Radi se o mladim ljudima, rođenim između 1995. i 2010., koji su rođeni u tehnologiji, jer su se praktično rodili u pametnim telefonima, tabletima i plazmama. U učenju su vrlo samostalni, njihovi učitelji su jutjuberi, imaju veoma lošu koncentraciju, u proseku osam sekundi, a izgledu daju prednost u odnosu na reč. Udubljuju se >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << u multitasking i obećavajući su preduzetnici koji su već sada samostalni i zahtevni potrošači.

I upravo generacija Z je „kriva“ za uspeh trenutno najbrže rastuće aplikacije TikTok, koja je osvojila svet i polako osvaja i Sloveniju. Radi se o novoj besplatnoj aplikaciji, koja se zasniva na deljenju video sadržaja koji su danas konstanta i predstavljaju potpuno uobičajen način komunikacije među tinejdžerima. Razlog za popularnost i raširenost te aplikacije nalazi se u njenoj funkcionalnosti. Oni, koji su razvijali aplikaciju, napravili su nekoliko koraka da bi se udaljili od konkurencije, jer su uz uobičajene filtere, stikere i efekte, kojima korisnici mogu da opremaju svoje video zapise, TikTok aplikacijom možete video da snimite sami, u duetu ili da objedinite više video snimaka u jedan. Sadržaj koji pratite možete naravno da lajkujete, komentarišete i delite ili možete da snimite svoj odgovor na isti i da to prikažete uz video, slično kao i na drugim srodnim mrežama.

O TikToku i generaciji Z na ovogodišnjoj 21. konferenciji medijskih trendova – SEMPL-u, koja će se održati 28. i 29. novembra u Portorožu, govoriće i MEJRA ĐENOVEZE (MAIRA GENOVESE), izvršna direktorica i preduzetnica sa više od 16 godina iskustva u oblasti prodaje globalnih robnih marki i rada sa globalnim influenserima.
Pogledaj vesti o: Facebook,   Jutjub

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.