
Izvor: SrbijaDanas.com, 18.Nov.2020, 18:54
TRAGEDIJA Dečak (11) iz popularne reklame pronađen MRTAV: Ostatke tela pronašao je radnik fabrike
"Izašli su da se igraju i niko ih više nije video..."
Na trpezarijskim stolovima širom sveta su se izdvajala lica dva dečaka tokom 1997. godine.
Patrik Voren (11) i Dejvid Spenser (13) bili su najbolji prijatelji. Jedne hladne decembarske noći, pre 24 godine, izašli su da se igraju, kupili su keks na benzinskoj pumpi u blizini njihovih domova i nikada ih više nisu videli.
Njih dvojica su postali poznati pod nazivom "Milk Kartun Kids", jer su njihove >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << slike bile na ambalažama mleka, u kompaniji Nacionalne linije za pomoć nestalim osobama, kako bi se pronašli mladi koji su nestali.
Pre društvenih mreža, Fejsbuka i Instagrama, ova inicijativa je bila pionir u Americi, smatrana je revolucionarnom.
Roditelji koji izgube decu na takav način, reći će vam da je još gore od prokletog kucanja na vrata, to neznanje, beskraj koji izjeda dušu.
pic.twitter.com/n9fue4tDU6
— pensador (@sakriosamime) November 18, 2020
Porodice Patika i Dejvida su ovog meseca kucale na vrata gotovo četvrt veka, nakon što su dvojica dečaka nestala.
Ostatke dva tela, koji bi mogli biti Patrik i Dejvid, otkrio je vozač koji je radio na mestu nove Fabrike "Jaguar Lend Rover" u blizini aerodroma. Policija je obavestila porodicu.
Porodica je već dobijala poruke saučešća:
pic.twitter.com/iyKI2nlyWx
— pensador (@sakriosamime) November 18, 2020
- Ako su to Patrik i Dejvid, onda mi je drago što mogu da ih položim da se odmore.- rekla je Dejvidova majka, Kristin Harvi (57), koja i dalje živi u istoj kući sa tri spavaće sobe, gde je Dejvid proveo svoj kratak život.
- Nadamo se da možemo da ih sahranimo zajedno, da napravimo dvostruku sahranu - rekla je ona.
Nastavak na SrbijaDanas.com...