Izvor: Svet, 08.Jan.2013, 16:36   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Himna zaposlenih majki: Žena repuje o lažnom orgazmu u reklami za srpskog “fiću”

Nova reklama za “Fiat 500 L”, popularnog “fiću”, usmerena je prema zaposlenim majkama, kojima je potreban automobil koji ispunjava sve njihove zahteve. A kako je u spotu otkrila glumica Rejčel Donovan, moderna majka je vrlo specifična – ona lažira orgazam, jede ostatke ribljih štapića i učlanjena je u književni klub samo da bi imala izgovor [...]

Nastavak na Svet...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Svet. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Svet. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.