![#Digital2015 pogledajte case study Željka Subašića “Digitalna komunikacija i analiza sentimenta u međunarodnoj korporaciji”](https://static.vesti.rs/slike-2/Digital2015-pogledajte-case-study-Zeljka-Subasica-Digitalna-komunikacija-i-analiza-sentimenta-u-medjunarodnoj-korporaciji.jpg)
Izvor: Svet, 18.Sep.2015, 15:03 (ažurirano 02.Apr.2020.)
#Digital2015 pogledajte case study Željka Subašića “Digitalna komunikacija i analiza sentimenta u međunarodnoj korporaciji”
Druga po redu konferencija Digital2015, u organizaciji Color Press Group i magazina The Economist, okupila je preko dve stotine učesnika i pedeset panelista iz sveta medija, telekomunikacija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa.
U prepunoj sali hotela Metropol, kroz pet panela i šest studija slučaja, diskutovalo se na temu gde smo, odnosno koliko smo odmakli u svetu digitalizacije, godinu dana nakon Konferencije Digital2014.
O trendovima u telekomima, socijalnim >> Pročitaj celu vest na sajtu Svet << mrežama, međunarodnoj korporaciji, korporativnoj odgovornosti, zaštiti autorskih prava, medijima, advertajzingu i digitalnoj komunikaciji diskutovali su eminetni govornici iz celog regiona.
Case Study br. 3 “Digitalna komunikacija i analiza sentimenta u međunarodnoj korporaciji” prezentovao je Željko Subašić, vlasnik LBS TEAM agencije, konsultant i predavač u oblasti digitalne komunikacije.
O čemu je govorio poslušajte u videu:
Pogledajte još i:
Prenos kompletne konferencije iz minuta u minut pogledajte OVDE
#Digital2015 Poslušajte uvodnu reč ministra kulture Ivana Tasovca
#Digital2015: Poslušajte uvodni govor Roberta Čobana
#Digital2015 pogledajte panel “Medijski skener regiona 2015.”
#Digital2015 Poslušajte izlaganje ambasadorke Indije Narinder Chauhan
#Digital2015 poslušajte case study Dejana Ljuštine „Trendovi u telekomima – digitalizacija telekoma i odgovor na OTT“
#Digital2015 Pogledajte zašto su zombiji prekinuli konferenciju
#Digital2015 pogledajte prvi panel “Gde smo godinu dana kasnije: CEO panel lidera telekomunikacionih kompanija regiona”
#Digital2015 pogledajte case study Branislava Vujovića “Digital”
#Digital2015 pogledajte panel “Spoljna politika, međunarodni odnosi i društvene promene u eri socijalnih mreža i novih medija”
#Digital2015 pogledajte case study Željka Subašića “Digitalna komunikacija i analiza sentimenta u međunarodnoj korporaciji”
Izvor: Scandal.rs, 18.Sep.2015
Druga po redu konferencija Digital2015, u organizaciji Color Press Group i magazina The Economist, okupila je preko dve stotine učesnika i pedeset panelista iz sveta medija, telekomunikacija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa...U prepunoj sali hotela Metropol, kroz pet panela i šest studija...