#Digital2015 pogledajte case study Željka Subašića “Digitalna komunikacija i analiza sentimenta u međunarodnoj korporaciji”

Izvor: Svet, 18.Sep.2015, 15:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

#Digital2015 pogledajte case study Željka Subašića “Digitalna komunikacija i analiza sentimenta u međunarodnoj korporaciji”

Druga po redu konferencija Digital2015, u organizaciji Color Press Group i magazina The Economist, okupila je preko dve stotine učesnika i pedeset panelista iz sveta medija, telekomunikacija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa.
U prepunoj sali hotela Metropol, kroz pet panela i šest studija slučaja, diskutovalo se na temu gde smo, odnosno koliko smo odmakli u svetu digitalizacije, godinu dana nakon Konferencije Digital2014.
O trendovima u telekomima, socijalnim >> Pročitaj celu vest na sajtu Svet << mrežama, međunarodnoj korporaciji, korporativnoj odgovornosti, zaštiti autorskih prava, medijima, advertajzingu i digitalnoj komunikaciji diskutovali su eminetni govornici iz celog regiona.
Case Study br. 3 “Digitalna komunikacija i analiza sentimenta u međunarodnoj korporaciji” prezentovao je Željko Subašić, vlasnik LBS TEAM agencije, konsultant i predavač u oblasti digitalne komunikacije.
O čemu je govorio poslušajte u videu:

Pogledajte još i:
Prenos kompletne konferencije iz minuta u minut pogledajte OVDE
#Digital2015 Poslušajte uvodnu reč ministra kulture Ivana Tasovca
#Digital2015: Poslušajte uvodni govor Roberta Čobana
#Digital2015 pogledajte panel “Medijski skener regiona 2015.”
#Digital2015 Poslušajte izlaganje ambasadorke Indije Narinder Chauhan
#Digital2015 poslušajte case study Dejana Ljuštine „Trendovi u telekomima – digitalizacija telekoma i odgovor na OTT“
#Digital2015 Pogledajte zašto su zombiji prekinuli konferenciju
#Digital2015 pogledajte prvi panel “Gde smo godinu dana kasnije: CEO panel lidera telekomunikacionih kompanija regiona”
#Digital2015 pogledajte case study Branislava Vujovića “Digital”
#Digital2015 pogledajte panel “Spoljna politika, međunarodni odnosi i društvene promene u eri socijalnih mreža i novih medija”

Nastavak na Svet...






Povezane vesti

#Digital2015 pogledajte case study Željka Subašića “Digitalna komunikacija i analiza sentimenta u međunarodnoj korporaciji”

Izvor: Scandal.rs, 18.Sep.2015

Druga po redu konferencija Digital2015, u organizaciji Color Press Group i magazina The Economist, okupila je preko dve stotine učesnika i pedeset panelista iz sveta medija, telekomunikacija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa...U prepunoj sali hotela Metropol, kroz pet panela i šest studija...

Nastavak na Scandal.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Svet. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Svet. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.