Izvor: B92, 15.Jun.2015, 11:52 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Završen proces digitalizacije. Šta sad?
Nakon završetka procesa digitalizacije, ukupno je 97,8% stanovništva pokriveno digitalnim signalom.
Međutim, koje su konkretne prednosti i pogodnosti za korisnike pitali smo SBB, najvećeg domaćeg kablovskog operatora
.
„U SBB-u prednosti su brojne. Pored mogućnosti da gledaju televizijski program u visokoj rezoluciji slike i zvuka, kao i preko 160 kanala, korisnici na raspolaganju imaju i brojne napredne funkcije poput pretraživanja sadržaja do 7 >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << dana unapred, gledanja TV programa unazad do 72 sata, snimanja i pauziranja programa, radio kanali, ali i mogućnost gledanja televizije van kuće, putem računara, tableta ili smart telefona.“ – samo su neke od prednosti digitalizacije koje ističe predstavnici SBB-a.
Pogodnosti za nove korisnike SBB-a
Svi novi korisnici imaju na raspolaganju dve mogućnosti - da dva probna meseca koriste usluge SBB-a besplatno ili da se odmah odluče za svoj paket i prva četiri meseca plaćaju samo 1 dinar.
Međutim, to nije sve. Korisnici koji pored SBB-ove digitalne televizije na korišćenje uzmu i internet i fiksni telefon, ostvariće dodatnu uštedu, ali i druge prednosti, kao što su objedinjeni račun i jedan korisnički centar za sve tri usluge.
Sav posao instaliranja neophodne opreme obavlja SBB tehnička služba. Za dodatne informacije i odgovore na eventualna pitanja korisnici mogu da pozovu Kontakt centar na broj telefona 19900.